Det er noget forbandet sludder du sidder og fyrer af der. Jeg havde et 6800GT der blev 96c i load da den var proppet med støv, og der var intet at se på grafikken i spillene. Hertil skal nævnes at jeg spiller BF2 meget, og den fik ikke for lidt i settings eller spilletid, og jeg oplevede ikke de små gfx fejl du taler om.
Senere hen gik kortet hen og døde, men jeg mistænker det at være defekt fra starten af, havde det været temperatur der havde slået den ihjel, havde jeg ikke haft den slags RAM fejl som jeg fik på det (jeg har en tråd om det her på sitet, men den er nok lidt langt væk nu her).
Det er ikke sundt at have noget som helst computergejl blive mere end 60c, efter min overbevisning, men gfx kort må efterhånden være det element i en PC der bliver varmest, og mit 6800GT bliver da også små 70c i load.
Tilbage til topic:
Jeg har også et 6600GT i min SFF computer med PASSIV køling (se mine profilbilleder), og den bliver 70c i load, så jer der har en blæser på jeres 6600GT burde måske lige overveje at tjekke den for støv, eller om muligt skifte lortet ud med noget der virker.
Mvh. Uffe