Hjælp med at finde driver

Diverse d.  27. december. 2005, skrevet af Phil
Vist: 262 gange.

Phil

Overclocker
Tilføjet:
27-12-2005 20:55:06
Svar/Indlæg:
1/2
Hey har en kammerat som skulle have installeret nyt windows på sin bærbar, skal lige siges at han har købt den brugt. men da jeg havde installeret nyt windows med SP2 virkede der ikke 2 ting... skærm driver og PCI kontroller... skal lige siges at det er en Medion MD 5400 og da Medion´s hjemmeside stinker med at finde drivere så må jeg kigge andre steder man det er sku lidt svært må jeg sige.. har kigget efter skærm driver og har fundet ud af at det er et geforce 4 440 go.. fandt en driver men virkede ikke... så nu spørger jer der ude o i gider at hjælpe mig med at finde driver til den her computer.. meget gerne give et link

Ville sige på forhånd TAK

Tonnilerche

Elitebruger
Tilføjet:
27-12-2005 21:14:22
Svar/Indlæg:
6052/189
http://www.nvidia.com/object/w...

Den burde meget gerne virke.

Evt brug programmet "everest" til at finde ud af hvad hardware du har i maskinen. ( www.lavalys.com )

Phil

Overclocker
Tilføjet:
27-12-2005 22:24:03
Svar/Indlæg:
1/2
Glemte at sige at den gider ikke at installer Nvidias driver jeg kan ikke huske havd den skriver med jeg tror at jeg skal installere PCI KONTROLLER først... hmmm syndes det er lidt svært at finde ud af hvor jeg kan finde navnet til PCI KONTROLLER.. som computer ikke kan finde ud af....