Selvfølgelig er airflow vigtigt især ved vandkøling der da jo ikke er en cpu køler osv... til at skabe cirkulation omkring de andre komponenter...
Specielt mosfets kan blive uhyggeligt varme så det vil give en længere levetid på dem ved lidt ekstra luft.... måske endda giver det lige det der kan få dig til at tvinge de sidste kræfter ud af systemet....
Jeg kan også kun anbefale med noget luftindtag i siden. Så får ram og mosfets, som du selv siger, også lidt luft strøm omkring sig. Jeg har selv lavet 2 120mm huller i siden og det er jeg i hvert tilfælde godt tilfreds med. Jo større huller jo bedre.
Det er mega svært og skære et flot rundt hul i alu med en stiksav... Det prøvede jeg dengang jeg lavede hul i toppen til min radiator... Det kan faktisk ikke lade sig gøre vil jeg sige... Det bliver ret grimt :l Hvad er det nu de hedder de store brorehoveder???
ikke lige det, men min puter står under et bord så man kan ikke se den side, så jeg har ingen sidebeklædning på der, og det virker, så med en blæser vil det vøre optimalt.
ps.Den stod sådan jeg har flyttet den ind i mit skrivebord. se min profil.
Det var bare underligt at det virker? Jeg mener CPU`en sidder på den anden side af bundkort også sænker det CPU temp og blæse luft på den anden side af boardet?
nej den vil jo smide lige meget varme rundt om sig selv(cpu'en) så med en blæser vil det være optimalt..nå jeg vil gøre mig klar til i aften.....Godt NYTÅR.....