Dronningens Nytårstale

Hyggehjørnet d.  31. december. 2005, skrevet af Tonnilerche
Vist: 678 gange.

Tonnilerche
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-12-2005 12:41:14
Svar/Indlæg:
6052/189
*rømme* - Jeg lægger ud tidligt i dag da jeg har en del ting at ordne inden i aften. Bl.a et besøg på metadon-klinikken.

"Engang for læn..." - Hov! Forkert notat. *mumle*

Her er det:

*host* Kære borgere og godtfolk i Danmark - vi står på tærsklen til et nyt år. Fremtiden ligger foran os hvad den jo også plejer - Jeg mener - det ville være besynderligt hvis den pludselig lå bag os !? Hehe.. æhh.. Men vi står og kigger tilbage på et hvor der er sket store forandringer med vort kære fædreland Danmark. Meget kan vi se tilbage på med stolthed, men vi får også øje på ting som har været mindre heldige. Tag nu fx her i sidste uge.. Der regnede det.. Og der har da også været vi-virkelig meget.. LORT i fjernsynet. Men fuck det. Som min mand Henrik altid plejer at sige. R-Se-Dela-jab-jab-fransk-tale-jab-jab. Og det fatter jeg jo ikke en hvede af, så jeg plejer at sige - "Tal dansk din hund!". Og det har vi meget sjov ud af. *klink* Men det er nytår og vi er nået til år 2006 og hvad betyder så det? Ja det betyder jo ikke at verden kun har eksisteret i lidt over 2000 år. For de kristne betyder det at det er 2006 år siden Jesus Kristus blev født og for alle os andre betyder det vel egentligt ikke andet end at et par tosser for lang tid siden blev enige om med at tælle. Og nu er de altså nået til 2006. HURRA !! Mægtigt! *glurk glurk* - "Ahh".

2006 ! Nu kommer jeg.. *host* TjuHEJ hvor det går. Men det er jo som om at danskerne på trods af at de ikke er særlige religiøse dyrker dette årsskifte som om det er noget helt enestående. Alle rejser til New York og Paris er for længst udsolgt og folk planlægger at feste på alle tænkelige måder. Det er som om folk synes at de er heldige at opleve endnu et årsskifte. Som om folk ude i fremtiden vil gå rundt og ærge over at de ikke selv var med. *slurp* - Og jeg mener.. Det er da bare soleklart! Jeg lægger da også søvnløs næsten hver eneste nat fordi jeg ikke var med til nytårsfesten ved overgangen til sidste år. Jeg mener.. Hurra ! Hvor ville jeg gerne have været viking bare for at have oplevet den ene aften. Jeg tror der har været vildt gang i den i Lejre. Ja der har sikkert været udsolgt på alle skibsrejser til New York og Paris og fjer i hjelmen og.. bummelum. Men fuck det! Som Alex plejede at sige. "Jab-jab-kineser-snak-jab-jab". Og det fatter jeg jo ikke en bjælde af så jeg plejer at svare - "Ræk mig soyaen din gule djævel!" Og det ler vi meget af. Men selvfølgelig skal vi da feste. Dette er ikke bare endnu et årsskifte - ikke blot endnu en nytårsaften hvor vi æder skinke og forvolder os selv øjenskader og tømrermænd. Dette er ikke bare endnu en.. typisk nytårs-giga-herre-stener-flækker-nøjer-grineren med druk og sprængstof. Nej, vi træder ind i en ny tidsalder - i et nyt minneli.. milliniu.. li.. linolium.. miljonium - fff.. fuck det.. nå nej det var sgu da et år tilbage.. hmm.. hvor er de piller. Det betyder at vi med god samvittighed kan fejre denne smukke historiske begivenhed og hylde det store skift vi står overfor på værdig vis. *suug* - Vi kan med god samvittighed æde 2 portioner skinke og drikke en ekstra kasse øl. Og hvad legemsbeskadelser angår, bør vi minimum gå efter en manglende hånd. Kort sagt.. Lad os skyde den af for sindsygt.. SKÅL!! *sluuurp* - Personligt har jeg håndrullet fyrretyve kongelige joints som jeg har planlagt at ryge inden jeg har spist min første rejecocktail. Og min søn Joakim han har taget kinesere med til festen. En lille og en stor.. FIK DU DEN JOKKE !! *Gnæk!*

Nej som den nu gamle, men dog stadig nyfødte af sind plejer at sige - "Ga ga gu gu blah baba" - Og jeg plejer at svare - "Glimrende udtalt knægt *bøvs* !!" - "Ka du ikke undervise din mor og din farfar lidt!" - Ja din far med for den sags skyld. Han taler jo som en fucking tøsedreng. Nå lort på det.. Hva.. Hva siger Alex !? Ska jeg sætte mig ned !?? Hvaa !??!? *gluurk* Må jeg ikke holde min tale hva Alex !? - Du ska ik hive i min kjole kælling - det sværger jeg ! Gå væk ! Gå væk !!
*SMAK* - SKA DU FRONTE KÆLLING !? Baltasar !! Puds hende !! *VUF !! Knurrre..* - *KLIR* - Og til alle os andre *SMAK* - GUD BEVARE DANMARK !! *mumle* ja nogle ska jo gøre det ! OG DET BLIR IKKE FOGH DEN FUCKING SJATPISSER!! *SMAK* *SMAK*




:p :00

Cyber-Frog
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-12-2005 14:08:40
Svar/Indlæg:
830/15
Du keder dig knægt :)



nAlen
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-12-2005 15:27:53
Svar/Indlæg:
687/9
:D



brut@lis
 
Overclocker
Tilføjet:
31-12-2005 15:56:35
Svar/Indlæg:
349/17
0# gør det noget at jeg låner din nytårs tale

ps godt nytår



Mentos3
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-12-2005 16:58:18
Svar/Indlæg:
4230/89
HA :e
hvor syret...



Kristian
 
Superbruger
Tilføjet:
31-12-2005 23:09:32
Svar/Indlæg:
605/29
lyder som Anders "anden" :D.

Syret nok.



DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-01-2006 14:00:17
Svar/Indlæg:
2957/206
En af mine venner (blær) sagde at det var Linje3 :P

Men ellers sjov nok :e



Polka
 
Overclocker
Tilføjet:
02-01-2006 06:42:58
Svar/Indlæg:
77/2
haha :e



foo
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-01-2006 11:45:19
Svar/Indlæg:
1685/240
det er anden...



Elminster.
 
Superbruger
Tilføjet:
03-01-2006 09:34:39
Svar/Indlæg:
1476/44
Det er Anden, helt klart :D

TONNI DIN RIP-OFF AF EN DÅRLIG DRONNING!!!!!11

:e