højreklik menu - værre end spyware.

Om siden d.  01. januar. 2006, skrevet af Boystov
Vist: 275 gange.

Boystov
 
Overclocker
Tilføjet:
01-01-2006 01:23:51
Svar/Indlæg:
25/4
Hvem er den nar, som har fundet på, at her på OC, da skal vi have en spasser højreklik menu som ALLE fravælger? - den er sgu værre end spyware og princippet om, at man har den, hvis IKKE man fravælger den er sgu også lige i bogen om spyware.

Hvis I ikke kan fjerne lortet så lav det dog i det mindste så man kan tilvælge det og ikke skal fravælge det!

Er det ikke sådan at vi altid fortæller andre firmaer om opførsel?

Kristian
 
Superbruger
Tilføjet:
01-01-2006 01:26:51
Svar/Indlæg:
605/29
du kan slå det fra ovre i venstre side!.
så det er der da ikke noget problem i.



TBT
 
Superbruger
Tilføjet:
01-01-2006 01:26:52
Svar/Indlæg:
422/14
Rolig nu, har du fået for meget sprut i dag :e

Det er nytår, ingen grund til den ophidselse, det er vel ikke så svært at lave det om til en Nej tak ?:(





Boystov
 
Overclocker
Tilføjet:
01-01-2006 02:59:28
Svar/Indlæg:
25/4
Nej nej, kære venner.

Problemet er hverken sprut eller at jeg ikke kan slå det fra - problemet ER, at det bliver installeret, hvis man IKKE siger fra - det er nøjagtig det samme, som når man installerer et stykke software, hvor man så skal fravælge et stykke software for at få programmet.

Højreklik systemet er spyware hverken mere ellere mindre - jeg bruger fx proxy-wall - og hver eneste gang jeg skal ind på OC, så skall jeg fravælge det LORTE spyware ellers er det installeret!



Kristian
 
Superbruger
Tilføjet:
01-01-2006 03:16:01
Svar/Indlæg:
605/29
den installere jo ikke noget på din pc? det er vel kodet ind i hjemmesidens ASP.



DaMooze
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-01-2006 03:16:42
Svar/Indlæg:
469/83
lol.. slap dog af.. det er en højreklik menu.. hvem højrelikker alligevel på en side..



Boystov
 
Overclocker
Tilføjet:
01-01-2006 03:31:28
Svar/Indlæg:
25/4
#5 - det gør jeg og alle andre som kopierer tekst fx.... - I ville nok skabe jer hvis der fandtes sådan et lortesystem hotmail, eb.dk, dr.dk eller andre store sites, ikk.....



Boystov
 
Overclocker
Tilføjet:
01-01-2006 03:32:28
Svar/Indlæg:
25/4
Bare det at en site som OC installerer noget UDEN at vi bliver spurgt er fandme noget lort - de kunne i det mindste spørge først som alle andre spyware firmaer....




Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-01-2006 04:08:20
Svar/Indlæg:
6624/113
Der er flere som har prøvet at forklare dig det, men jeg kan da også lige slutte op om det. Og nej jeg er ikke fuld - men det er du jo åbenbart.

Der er ingen der installerer noget som helst på din maskine - og hvis du virkelig er sikker på det er spyware, synes jeg bare du skal finde et program der detecter det som spyware - og tage et screenshot.

Højreklik menuen er lavet som en funktion på siden, der skal være med til at gøre navigering nemmere - ikke for at tvinge folk til at bruge den. Du kan jo bare slå den fra, ik?

Læs og fat - for om præcist 3 minutter fra nu, er din tråd her ikke mere. I tilfælde af du er i tvivl om hvordan DET nu kan ske, er det mig der har deaktiveret den. Du er mere end velkommen til at smide mig en PM og brokke - som jeg af indlysende årsager sletter uden nogensinde at have læst den. :00