Moderator
Tilføjet:
01-01-2006 16:57:08
Svar/Indlæg:
2458/91
Jeg har lige været ude for noget frygteligt. :x
Jeg skulle ned og hæve 3400 kr i en hæveautomat. Har selv Danske Bank, men benyttede Amagerbankens hæveautomat fordi den ligger væsentlig tættere på end Danske Banks.
Jeg taster 3400 kr ind, trykker på knappen ud fra hvor mange 100, 200 samt 500-krsedler jeg vil have, siger ja til kvittering....
hmmm... så spytter lortet mit kort ud og der kommer ingen penge ud... heller ingen kvittering. :o
Jeg vælger så at prøve igen og får endelig hævet 2000 kr. Jeg begynder dog at spekulere lidt over om de 3400 kr er trukket fra min konto... for så er jeg fuuuucked.... :o
Jeg bestemmer mig dog for at gå videre til nordeas hæveautomat (troede de havde mere tjek på det) trykker 1000 kr ind, til at starte med, siger ja til kvitt, men der sker det samme som med det første beløb. Den spytter kortet ud og ingen penge eller kvitt kommer ud... :o
Nu er jeg så imidlertid gået så småt i panik. Tænk hvis de hæver 4400 kr på min konto... :o x( x( ---> :x
Så nu må jeg lige spørge. Er der nogen der ved om det er fordi jeg er nået "max-beløbet" for én dag???? altså for hvad man kan hæve i andre bankers automater? hvis ja... hvordan kan Nordeas automat så vide at jeg 2 min tidligere hævede 2000 kr i amagerbanken, når hævningen først registreres i egen bank 1-2 dage efter?
Det er sådan en dag som denne, jeg håber der er en bankmand her på siden... :r
Håber nogen kan hjælpe... Er seriøst ved at gå i "kvinde-panik" og det er slemt.. :o