#0 - Jeg er helt sikkert med på den ide med at kunne skrive mere end et system i sin profil, og det er heller ikke særligt svært at lave, har jeg ladet mig fortælle. Det ER blevet foreslået før, og det ER med på dagsordenen når den nye side skal sættes sammen. Den proces har bare været undervejs længe, selvom det dog ikke kommer til at vare så længe som det HAR gjort. :D
#14 - Enig - og for at uddybe noget af det du har skrevet :
Et rangsystem er UDELUKKENDE brugbart for posthunters - dvs folk der kommer med 2000 totalt ligegyldige svar fordi deres rank er vigtig for dem - og tjener INGEN anden funktion. Lad deres kommentarer tale for sig selv - så skal man nok blive husket for dem.
Billeder i signatur er udelukkende spam, hvis min mening skal frem. Det tjener intet formål andet end at trække fokus væk fra trådens emne - og derfor bør det ikke komme her til.
Der er masser af andre forums som gør det anderledes - det er jeg udemærket klar over, men OC/HT er ikke opbygget på samme måde som dem, og sådan er det og bør det stadig være.
Vil man have fokus i stil med en "Oplysning til Brugerne om Hardware" - tråd, er man desværre nødsaget til at lave en gæsteartikel her på siden.
Der har efterhånden været en hel del af den slags, så sidder man med en fed ide eller bare vil dele sine erfaringer med alle andre, så hold jer da ikke tilbage. Der har sågar været flere nyheder om hvordan man forholder sig til det, og hvad man skal gøre.
På f.eks tweak.dk og xtremesystems, er forummet indrettet så man kan indsætte billeder osv, men det gør bare en eventuel almennyttig tråd MEGET sværere at finde, efter min mening.