Det er da helt fair ikke at være enig. Som jeg også allerede har været inde på, er det naturligvis også en balancegang, for selvfølgelig er det en form for reklame hver gang et produkt eller en virksomhed bliver omtalt. Min indvending hænger nok primært sammen med, at jeg personligt synes, at denne nyhed i bund og grund ligger langt under bagatelgrænsen for hvad jeg finder interessant. Det er primært produkterne og ikke så meget om dem der sælger dem slår en ny prut, jeg synes er spændende. Selvom man er nok så gode venner med vedkommende, er min pointe, at jeg ikke mener det er incitament nok til at slå alle bagateller om dem stort op i nyhedsoverskrifterne, da det i sidste instans kan gå ud over værdien af, og interessen for nyhederne på sitet.
Jeg vil dog gerne pointere, at jeg fuldt ud respekterer dem der måtte synes, at nyheden er mere relevant/interessant end jeg gør, og jeg må jo indrømme, at der er flere brugere der rent faktisk har kommenteret på indholdet end jeg havde regnet med. Hvis det er udtryk for den almene interesse blandt brugerne for denne "kiosk-basker" af en nyhed, falder hele min pointe naturligvis sammen og jeg skynder mig at trække følehornene til mig igen. :)