Redaktør
Tilføjet:
08-01-2006 01:35:56
Svar/Indlæg:
6368/477
Jeg har et lille problem her. Jeg har bundkortet MSI k8n neo2, som kører ddr sd dual RAM, men når at jeg sætter en helt ny RAM i, som er 100% ens med den anden, bibber den sådan en lang lyd, som jeg har fundet ud af betyder at der er noget galt med mine RAM. Jeg har sat begge i channel A, de virker heller ikke i channel B. Jeg har fået det testet, og har fået af vide at bundkortet er i stykker.
Men når at min processer bliver belastet en lille smule (har AMD 64 dual-core 4600+), så genstarter min computer, og nogle gange når jeg spiller, stopper spiller bare, nogle gange lukker spillet også bare?
Jeg har haft opdateret min BIOS og har fået dem som jeg har købt det af til at teste det. De siger at der ikke er noget galt med det. Men labtech data og zitech siger at det er mit bundkort. Kan det være mit bundkort der gør så at min computer genstarter hele tiden og lukker mine spil? Eller er det noget helt andet? ?:(
Og et andet spørgsmål: Kan man finde et bundkort som kan køre med dual-core processere som kører AGP, uden at man skal opdatere BIOS? Jeg kan ikke finde det nogen steder?