Har fjernet alt der har med nvidia firewall at gøre! Og sat min gode gamle Linksys BEFS4 routher med hardware firewall til, endelig noget man kan regne med!
Nu spiller det max.. Med hensyn til software, har været igennem alle slags Anti-Virus/Firewalls der findes til Windows, de eneste positiv oplevelser jeg har haft er understående
Sygate Personal Firewall Pro 5.5/5.6
BullGuard 6.0 90 Dages Anti-Virus/Firewall Løsning "DK"
KasperSky Anti-Virus Personal Pro
KasperSky Anti-Hacker Pro
Norton Internet Security 2003
McAfee er ikke værd at snakke om ! Har været igennem alle deres produkter, og de stinker alle sammen "IMO" Måske fordi jeg gerne vil have diverse funktioner på et lidt mere advanceret plan. Og deres produkter beskytter ikke ordentligt, efter hvad jeg har testet.
De har måske en, enkelt Anti-Virus løsning som de har været kendt for siden 2000, og den er stadig "god" den dag i dag.
Bare synd Nvidias egen firewall er bugged, den er nemlig hammer god.
Og i må endelig ikke sige at mine konklusioner er fejlvuderet, angående McAfee, jeg har testet i hoved og numse . Norton sluger ressourcer ja, men her snakker vi kun version 2004/05- "06" Dem har jeg ikke gidet kigge på, en hurtig google search, sætter mig i forbindelse med tonsvis af dårlig information om Sysmantec.
Eneste godt om dem, er deres Server Anti-Virus Client, man bruger til Windows 2003 Enterprise Edition, lavet om til workstation. ?:(