hej jeg har lige brug for hjælp da at mit lydkort det crasher helt vildt meget. så som at det kun er den ene sattelit der spiller og hvis så at jeg prøver med det andet stik så er det en anden sattelit at der spiller. men problemet ligger i at jeg har et lydkort der kun har tre indgange. med et lyserødt stik der er til min mikrofon, et grønt stik der er til center line in og så er der et blåt stik der er et eller andet line in. og det har jeg så ekspermenteret efter at jeg har haft det problem for selv at finde problemet. men jeg er ved at blive desperat. kan jeg få noget ordenligt lyd ud af det eller skal jeg ha et andet
mit lydkort er et realtek ac97 på et asus a7n8x-x
men hvis at jeg er derude hvor at jeg skal ha et nyt lydkort så har jeg kikket på dette
og jeg har været nede og få mit subwoofer sæt byttet en gang og det er fanme osse nok altså bare lige at ta det med til merlin i hjørring i en plastic pose og det gjorde altså osse bare naller at bære det i den pose så det vil jeg altså ikke igen
men hvis at i kunne hjælpe mig med at få mit lydkort til at spille ordenligt så vil jeg blive rigtig glad
3# ja det var da desværre for sent. for nu harjeg fået et soundblaster live istedet og nu har jeg så fået mit subwoofer sæt til at virke osse. og det viste sig bare at være et stik at der sad ordenligt der i