#0 Dem ville jeg ikke engang have inden for mine døre, da blæseren med garanti støjer som bare pokker.
#11 Den har bare det problem, at man ikke kan bruge dem, hvis man har 4 RAM blokke!
#6 Hvorfor skal man købe GFX uden RAM profiler? De kan sq da hives af, så man kan montere vand eller andet!
#7 Ser fint ud. Er en god ting til BH5/6 elle UTT RAM.
Må man se hvordan de er lavet, og hvordan du monterer dem? Jeg kan nemlig ikke se hvordan du kan monterer dem, uden at ødelægge evt. termisk tape, eller skrabe pasta af!
Er der 8mm boring igennem dem hele vejen? (oppe i toppen altså)
#2 Ser smart ud det system, men som du selv siger, er det ikke nemt at have med at gøre, når man har en masse vandslanger ned til MoBo.
#10 Hvorfor ikke bare stille en 80/120mm blæser oven på GFX, så den blæser ind på/hen over RAM, så har man nøjagtigt samme effekt, og det koster ikke noget, andet end den blæser man har liggende og flyde alligevel, og så et ledigt FAN stik på controlleren eller MoBo.
Det er i hvert faldet den måde jeg har gjort det på, så mine ballistix ikke brænder helt af, med de 3.8-4.2 de får ind imellem (når jeg gider slæbe det hele udendørs, for at få CPU ned i temp).
#alle Der er bare det ene problem med vandkøling af RAM'ene, at de RAM der har gavn af dette, de ofte har en heat spreater på i forvejen, og for at få gavn af vandet, skal denne af, og så mister man garantien på RAM'ene. :00
Det ville ellers være sjovt at smide vand på mine ballistix, så behøvede jeg ikke at bekømrer mig om dem mere. :e