Er med på en lytter, har samme problem. Jeg har fået installeret windows på min, men kan ikke se den anden partition. :l
Er harddisken sluttet til controlleren der er indbygget i chipsettet, eller er den sluttet til en Silicon Image sata controller ? (altså til stikkene nær denne "bandit" ) Og har du købt den som en alm. sata, eller "sataII" ?
Højreklik på Denne Computer -> Administrer -> Disk Håndtering -> find den disk du ikke kan finde i denne computer -> formater den disk og det skulle virke
har du sat dit dvd-drev til din sata konverter?? sikker på at den overhovedet kan håndtere ata33/66? du ved godt at du ikke får noget som helst ud af at gøre det ikke? jo du kan selvfølgelig bruge tyndere kabler, men ellers ikke andet end problemer.
sry.. jeg prøver igen. det er sådan en her jeg har købt, http://www.pcfocus.dk/shop/def... ellers kan jeg ikk have den til, da jeg kun har et IDE stik i mit motherboard. det er dvd-drevet jeg har sat til nu, men egentlig er det lige meget hvad jeg har sat til, bare det virker. har nemlig 2 harddiske og et dvd-drev.
#15 det er ret svært når ens dvd-drev ikk er vist der! :)
men håber det hjalp lidt, og er kun for jeg kan bruge det?!
Sæt harddisk og cdrom drev til IDE stikket. (husk Master/Slave på jumper). Sæt en harddisk til konverter. Boot op i Windows fra hdd'en som sidder til IDE-stikket. Installér driver til den dims du har købt. Gør som #2.
Dit link virker ikke, men jeg går ud fra der er tale om en ide-sata konverter.