Min computer fryser hele tiden

Diverse d.  09. januar. 2006, skrevet af XinqX
Vist: 193 gange.

XinqX

Overclocker
Tilføjet:
09-01-2006 20:21:00
Svar/Indlæg:
92/19
Hej.. som i jo nok kan se skal jeg have hjælp...

Min computer gider ik starte op, på den måde at den ikke kommer længere end til windows.. og hvis der er lykkes mig at komme ind i window går der ikke lang tid før den fryser fast som den også gør selv hvis den ikke kommer ind i window.. Når det sker går min mus ud (har en razer PE som lyser) og min tænd og sluk knap virker ik og genstart virker ik når det sker

Jeg har pillet alle mine lys ud af mit kabinet, min ekstra hdd og alle de ting som jeg ikke skal bruge.

Jeg mistænker min psu for ikke at lave strøm nok, det er en 350watts fra NorthQ som trækker:
p4 3.2Ghz
intel 925CVB mobo
WD 200GB
POV6600GT pci-e (tror den er overclocket fra POV)
og så diverse ting (dvd-rom, diskette ovs.)

Hvis der er nogle der kan sige mig hva der er galdt blever jeg glad, og hvis der er min psu er der så nogle der kende en god en til omkring 6-700kr

på forhånd tak:)

FnaX

Elitebruger
Tilføjet:
09-01-2006 23:08:12
Svar/Indlæg:
4156/111
Ved ikk om det har noget med din PSU at gøre? vil jeg ikke helt tro... men ellers kan du jo købe den her hvis det endelig er PSU'en der driller!

http://www.midtdata.dk/asp/pro...

Collins

Overclocker
Tilføjet:
09-01-2006 23:11:45
Svar/Indlæg:
115/13
Du har vel prøvet reinstall af Windows osv.?

XinqX

Overclocker
Tilføjet:
09-01-2006 23:44:11
Svar/Indlæg:
92/19
Jeg skulle ikke mene at det har noget af gøre med windows da jeg her i dag skulle lave min pardition om så jeg ikke have delt min WD og der gik den os i stå...

Den har os lige når jeg havde tændt den, gik den i stå og her snakker vi om 1-2 sek. efter den var startet (det er sket et par gange nu) og her kan den ikke nå at give et skærmbillede før den fryser fast, giver ik min mus strøm, tastatus for ingen strøm og den lille lampe der viser om hdd arbejder, lyste ikke

1# har kigget på dit forslag hvis det er min psu, og vil tænke over det