AMD Athlon 64 FX-60

Diverse d.  10. januar. 2006, skrevet af Woodgnome
Vist: 5032 gange.

Woodgnome
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2006 05:18:45
Svar/Indlæg:
1888/560
Endnu en gang er Hardware-Test på pletten med en test af AMDs nyeste og vildeste processor: Athlon 64 FX-60. Denne gang har AMD introduceret dualcore i FX serien og det er bestemt ikke noget at klage over.

Link til litteratur: http://www.overclocking.dk/lit...
Night_Hawk
 
Superbruger
Tilføjet:
11-01-2006 07:32:38
Svar/Indlæg:
40/7
Må sige at denne test er velskrevet, som altid. Jeg er ikke den store hardware guru så det er dejligt at der også er plads til lidt alm. viden for sådan nogle som mig.

God skrevet, teknisk men ikke for teknisk og så er det jo altid dejlig at læse om de nye dimser der kommer på markedet - også selvom de koster 8000 kr og forskellen ikke er så stor (dårlig oc) jeg har dog set andre sider har fået den over 3ghz på stock vcore.

Jeg ville bare lige sende roser videre til dig woodgnome, det er sku flot skrevet.



Boomer
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-01-2006 12:48:09
Svar/Indlæg:
906/100
Nice test men det ville nu være rat hvis i lavede en graf der viser dens ydelse i forhold til Intels modpart til netop den CPU. Bare så man kan bruge denne dejlige gennemgang til noget fornuftigt som valg af ny cpu.

Men ellers en rigtig god gennemgang af en alt for nice CPU, misunder dig virkelig for at få lov til at lege med et sådan monster !

Keep up the good work m8 !



jakob3k
 
Superbruger
Tilføjet:
12-01-2006 19:50:07
Svar/Indlæg:
440/3
Lækker test, lækker CPU! :)
Har kun en klage.. Godt nok bliver det efterhånden brugt mange steder, meeeeeen...: "og lur mig, om ikke FX-60 er lavet af den samme silikone." ;)



Woodgnome
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-01-2006 23:46:44
Svar/Indlæg:
1888/560
Jeg kan jo kun sige tak - we're doing it for you guys =)

#1 Så vil jeg sende takken videre til Klavs S, der har skrevet en stor del af det tekniske og til jagger, som har skrevet et par af de første afsnit :).

#2 Ja, jeg ville skam også gerne have haft den nye 955EE, men det er ikke lige altid det kan lade sig gøre og så var jeg ude for sent til at kunne få Polarfar til at køre et par tests :|. Det er ikke altid lige let at vi kan koordinere det, så vi må nøjes med det vi har.

#3 hehe :e. Der menes selvfølgelig silicium, som jeg har ændret det til nu :).