X1800XT Crossfire!

Litteratur d.  10. januar. 2006, skrevet af B@NG
Vist: 711 gange.

B@NG

Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2006 13:23:57
Svar/Indlæg:
3640/1231
Kommentar til nyhed på: http://www.overclocking.dk/new...
cornerrage

Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2006 14:45:52
Svar/Indlæg:
3532/303
(Startede lidt med tanken, hmm, skal jeg grine hvis det er "dårligere" end sli eller skal jeg bare være subjektiv, vi prøver det sidste for ikke at sætte mig i dårligt lys :p)

Med sli forbinder du kortne inden i kabinettet med en lille bitte tingest, her har du lidt ekstra til kabelrodet, ikke meget, men lidt.
De klager over driver, der driller med blank skærm, sådan er det vel med nye drivere til nye teknologier, de driller :)
...
Er siden nede ? Kan ikke komme ind på andre end den første side ? Vil sgu se hvordan de performer :s
Rage

Beaviz

Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2006 15:08:51
Svar/Indlæg:
3214/18
#1 "Error
FW-1 at dkgw1: Failed to connect to the WWW server."

Det performer nu helt fint IMO i forholdt til, at det er så ny en teknologi. SLI vinder flest tests, men ATI tager også nogle stykker hjem. Så når de lige får finpudset CF-teknologien, driverne osv. så skal det nok blive fjong.

cornerrage

Elitebruger
Tilføjet:
10-01-2006 15:25:57
Svar/Indlæg:
3532/303
Lige for at fortsætte fra #1
Deres konklusion blev lidt hvad man kunne forvente. De ser teknologien som ny og "ufærdig" som SLi også var i sin tid. Når spillene kommer til at udnytte det bedre bliver det en anden sag.
Lidt surt er det dog at de eneste spil som ATi's CF kommer op på sLi er på ATI supported spil(Ved dog ikke hvad Everquest er "lavet" til ?), men det ændre sig måske også.
De kommentere også til den underlige løsning som sidder bag ved kabinettet, føj da :)
Ellers synes jeg man skal tage lidt let på artiklen, det er sjovt at læse og sammenligne, men når det hele er så nyt er der sikkert performance gains med i de næste mange patches. Derudover håber jeg bare at de hurtigst muligt får fikset blank skærm syndromet.
Det bliver spændende at se hvad de gør med x1900, måske de så får afskaffet deres fjollede idé med master card ?

Rage

Stonecold

Overclocker
Tilføjet:
12-01-2006 10:35:00
Svar/Indlæg:
9/1
#3 det med master card ser ud til at være en skrøne !!

Citat fra www.ati.com : The all-new Radeon X1300 and X1600 graphics cards do not need a CrossFire Edition co-processor or external cable. Just plug in two cards from the same series and use the Catalyst® Control Center software to command your ultimate gaming experience!

El. er der noget jeg har mistforstået.. ??