Jeg tror, at det sundeste ville være ikke at gå og bekymre sig om alle mulige ting og sager, men bare nyde cigaretten, sprutten, colaen, burgeren og damerne (I Teresas tilfælde...?! Ved jeg faktisk ikke. Den seksuelle tendens dér er mig ikke lige bekendt :r) :e
Så går man ud i livet, glad, veltilfreds og ubekymret. Dét lever man sgu længere på. Så kan I sige hvad man vil.
Hvad er bedst?
120 år uden burgere, sprut og damer?
Eller...
70-80 år med burgere, sprut og damer?
Ikke fordi jeg lige går ind for "lev stærkt, dø ung", men jeg går ind for, at man ikke skal være så bekymret.
"Enkelte" eller minoritetstilfælde, hvor der kan være tale om allergier eller andre direkte skadelige ting (pommesfrittesovs, passivitet og lightergas - læs: stoffer) er jo selvfølgelig en undtagelse.
Men jeg tror bare, at hvis jeg kvittede burgerne og colaen (og alle de andre sjove ting :00), ville jeg sidde om 60 år, og tænke: "Nu fik jeg jo slet ikke prøvet noget af alt det sjove :l :(".
Så kan man sove ind med et tudefjæs, og egentlig ikke rigtig gøre noget ved det.
Jeg tager hver dag som en lille "sejr" eller fest. En sejr over, at jeg ikke blev kørt ned på vej til bussen, en sejr over at jeg ikke faldt ned at trappen osv. osv.
Enhver dag kan være ens sidste, og man skal sgu ikke være så bange. Tag chancerne, og gør det du vil.
Jeg vil æde burger, så tager du/I nitten med spinat og hvidkålssalat...
Tro mig, det er blot et spørgsmål om tid, inden en eller anden forsker finder frem til en eller anden sygdom, der bliver fremkaldt fra spinat eller gulerødder, hvis man spiser overdrevent meget af det.
Så pas på I helse-freaks! :e ;) :p