Superbruger
Tilføjet:
11-01-2006 11:20:08
Svar/Indlæg:
51/7
Her i november/december 2005, solgte jeg lidt blandet stumper her inde på OC, ved samtlige handler valgte jeg, at tage det stille og roligt angående betaling, folk kunne betale, når de have modtaget varen, og det virkede faktisk rigtigt godt, lige indtil jeg solgte et par DFI kabler, til en der hed 'Julemanden Viggo', han valgte som den eneste ikke at betale. Jeg rykkede ham et par gange, og fik da også svar tilbage med:
'Undskyld jeg ikke har svaret, jeg har overført pengene og de burde komme iløbet af de næste par dage!
Har haft problemer med at banken ikke har overført mine penge til dig og til The Leader!
Beklager meget jeg ikke har svaret men det er pga. problemer med banken at du ikke har fået pengene endnu!
/Lars'
(Mailen modtog jeg den 16. december 2005, selve handlen blev afsluttet den 4. december 2005)
Men pengene kom aldrig, nu drejede det sig jo ikke om en formue, er nærmest lidt pinlig over at fortælle, at det kun drejer sig om sølle 60 kroner, så jeg skrev til ham igen, at såfremt han ikke betalte inden den... gik jeg ud fra at han ikke ville betale mig, men snyde mig, og det gjorde han søreme, fik intet svar tilbage og profilen på 'Julemanden Viggo' forsvandt, en erfaring rigere, besluttede jeg mig for ikke rigtig at gøre noget ved det, da profilen 'Julemanden Viggo' ikke eksisterede længere, og OC crew ikke vil have at man poster navne og adresser her inde, ville heller ikke ringe til ham (fik 2 mobil nummer af ham) og true og den slags ting, da jeg mener det ikke føre til noget, man skal bare gøre det.
Men da jeg skal til og sætte lidt hardware til salg igen, kiggede jeg lige min gamle salgs tråd igennem, og der var han jo, ikke 'Julemanden Viggo' men hans real nick som er:
'Lars_hjort' Christensen (17år. Forum indlæg:18. Forum svar:717)
Bxxxxxxxxx XX
5580 Nr.Aaby
For det var under det navn/nick han bød i tråden, lidt skidt af mig, at jeg ikke have bemærket det før og den profil findes skam endnu, og det der står i den, det er også det, der står i den mail, plus lidt til, som jeg modtog fra 'Julemanden Viggo' om hvor kablerne skulle sendes hen!
Så nu har jeg sendt en mail til 'lars_hjort' om at han skulle tage og betale hvad han skylder. Jeg har ikke hørt fra ham endnu og jeg tror nu heller ikke, jeg får mine penge, men det overlever jeg nok, men jeg skal da gerne indrømme, at det har irriteret mig, at jeg blev snydt og at han skulle slippe af sted med det, selv om det kun drejer sig om sølle 60 kroner.