#15 Nu er de TwinX PC4400 jo også af en HELT anden kategori, end value RAM er!!!
TCCD er de eneste chips jeg kender, der ikke kan klarer 3V, alle andrer jeg kender til, kan godt "overleve" at få 3.1-3.2 hvis de bare får en blæser til at holde en fornuftig temp på dem.
Ballistix er med Micron D chips, og de har, til en vis grænse, samme egenskaber som BH5 havde.
#9, 11 og 13. 2GB er ikke altid en fordel, kontra 1GB der render 1:1 med stramme timings, som f.eks. en omgang Ballistix.
Faktisk er det kun med nyere spil (BF2, HL2 F.E.A.R o.l.) at 2GB er et "must", og de er så "klar" en forbedring, i fht. 1GB 1:1, især med P4, der har stor gavn af at kører RAM 1:1, og for den sags skyld også af stramme timings.
Jeg vil holde med dig i #18, at et sæt Ballistix er fine, men de andrer kan jeg ikke snakke med om, da jeg ikke ved hvilke chip de har.
Jeg vil enda gå så langt, som at sige han skal bytte sine value RAM ud med nogle Ballistix, og så købe et sæt ballistix mere, når han har råd.
#0 Du må gerne give mere end 1.5Vcore, så længe din CPU køler kan følge med til at aftage den varme, som CPU laver, og du ikke når højere op end 55-60°C på CPU ved Load.