Er der nogle der ved om der er forskel på afstanden af monteringen mellem de 2 kølere? Tænkte på om cpu køler muligvis kunne bruges på et X1800XT grafikkort?
Ifølge din signatur, så har du både en 7700Cu og et X1800 - så er det ikke bare at måle?
Jeg ville dog være noget betænksom mht. vægten af køleren. Det er jo en tung satan sådan en 7700Cu. Men hvis målene skulle passe, så ville det nok være bedre med en 7000AlCu, da den vejer noget mindre.
1* og 3* Hvorfor ikke det...Hvis den ikke støder på noget ud over core. Så er det da bare at komme igang med noget hjemmebiks. Når jeg skifter cpu køling til bedre luft eller vand, er det da min plan at genbruge min 7000cu på mit 7800GT.
På #4's link er der brugt en 7000Cu. Der ser umiddelbart ud som om, at der ikke kan være en 7700Cu, da blæseren vil være for stor. Men hvis du får fat i en 7000'er, så ser det ud til at moddet er meget nemt.
#5, der er ret stor forskel på en 7000 og en 7700, 7700 er næsten 160mm i diameter... men ja, hvis den kan være der uden at ramme på noget er det da bare at knalde den på, men jeg tror altså ikke at den kan være der.
Jeg har haft mit 6800Ultra kølet af en 7000Cu og for at undgå vægt problemet brugte jeg hullet i hjørnet på printet til at sætte en strips op til toppen af kabinettet.
Nå, jammen så får man sådan med i stedet, til kølning af sit gfx, når zalman laver 7700 til gfx's... Total najse f.eks. i Fatal1ty udgave er det en uv reaktiv mørkerød strips! :i