SB Audigy 2 zs + front stik?

Diverse d.  14. januar. 2006, skrevet af mag|c
Vist: 248 gange.

mag|c

Superbruger
Tilføjet:
14-01-2006 17:38:08
Svar/Indlæg:
8/1
Hey, jeg har et audigy 2 zs og jeg kunne godt tænke mig at bruge mic, og hovedtlf udgangene i fronten af mit kabinet.
Men umiddelbart passer stikket fra kabinettet ingen steder på audigy'et, men jeg har mulighed for at dele stikket op i enkelte pins og sætte det på hvis det er muligt?

På forhånd tak

Kojak

Elitebruger
Tilføjet:
14-01-2006 18:36:21
Svar/Indlæg:
70/38
Jeg har samme spørgsmål. Det virker da underligt hvis man ikke kan gøre noget så simpelt som at tilslutte sig lydkort til kabinettet.

Blind-Goose

Elitebruger
Tilføjet:
14-01-2006 23:17:41
Svar/Indlæg:
63/6
Jeg har spurgt om dette hos Creative.

Detailed Problem Description:
I have just bought a new chassis from Coolermaster, namely the Coolermaster Stacker http://www.coolermaster.com/in...

LT=english&Language_s=2&url_place=product&p_serial=STC-T01&other_title=S
TC-
T01CM%20Stacker
It features an I/O panel with
USB 2.0 x 6
IEEE 1394 (FireWire) x 1
Earphone jack x 1
MIC x 1
My question is how do I connect the wiring from the I/O panel for the MIC and earphone, so I don't have to crawl down under my desk every time I want to use my headset?
Here is a link to a PDF file that shows the wiring of the I/O panel (it's on page 8 ) http://www.coolermaster.com/in...
I hope you can help me, as I'm sure that it's possible, I just don't know that pins to connect on my new SB Audigy 2 ZS card.
Thanks for your help.

Kind regards
Lars Bureso
Denmark

Og her var svaret.

Kære Lars

Beklageligvis underst¢tter vi ikke dette og jeg kan derfor ikke hjælpe dig, sorry.

Sig til hvis der ellers er noget andet i fremtiden.

Vær venlig at beholde tidligere korrespondance i emailen, såfremt De skulle få behov for at besvare denne mail

Med venlig hilsen,

James Poulsen
Teknisk Support
Creative Labs Europa

Bongo

Overclocker
Tilføjet:
15-01-2006 00:12:44
Svar/Indlæg:
22/5
sku da lidt ringe for et lydkort i den prisklasse.... x(

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
15-01-2006 05:06:11
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0 + #2 + #3

Det er såre simpelt. Creative har været rigtig smarte med deres diverse løsninger. Tag f.eks. deres digitale stik. Det er der nemlig kun en slags højttalere der kan tage, nemlig deres egne. Af samme grund ligger pin-layoutet ikke ligefrem tilgængeligt for stikkene på deres lydkort.

Så det er et spørgsmål om at kratte så mange penge ind som overhovedet muligt. Det er forkasteligt, men en kommerciel ret :l :(

cornerrage

Elitebruger
Tilføjet:
15-01-2006 10:49:45
Svar/Indlæg:
3532/303
Hvis i derimod bruger onboard er det simpelt og lige til. Kan dog kun give jer ret i at det er lidt trist, fandt ud af at jeg havde samme problem da jeg satte et SB LIVE! i :s

Kojak

Elitebruger
Tilføjet:
15-01-2006 12:53:47
Svar/Indlæg:
70/38
Ikke for at overtage tråden, men er der samme problemer med andre mærker ? eller er Creative de eneste der kører tingene på denne måde.

BUDDA-X

Superbruger
Tilføjet:
15-01-2006 14:22:39
Svar/Indlæg:
475/12
jeg vil næsten tro at de stik som sidder i kabinettet er lavet til AC97 standarden, og ikke til en skid andet. Så det er vel ikke ringe af creative på nogen måder?!

mag|c

Superbruger
Tilføjet:
15-01-2006 17:51:43
Svar/Indlæg:
8/1
Hm, tak for svarene, så må jeg vel bruge dfi's karajan i fronten og installere to lydkort hvordan end det må fungere i spil osv.

FU CREATIVE x( :x

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
15-01-2006 18:00:31
Svar/Indlæg:
14079/622
Jeg tror altså heller ikke det er creatives skyld.. mener heller ikke de andre producenter understøtter dette ?´

Men fuck det kunne være en nice feature.. :)