Creative DTT3500/NF4 onboard.

Diverse d.  14. januar. 2006, skrevet af Alaza
Vist: 123 gange.

Alaza

Elitebruger
Tilføjet:
14-01-2006 21:27:03
Svar/Indlæg:
141/72
Hey.

Jeg har problemer med at få mit Creative DTT3500 til at virke med mit onboard NF4 lyd. Jeg har ingen optisk udgang som mit gamle Soundstorm NF2 havde, og derfor er jeg nu tvunget over i de normale minijack kabler. Mit gamle Creative Surround Sound har ingen problemer med at køre på NF4 kortet med dets tre minijackstik (grøn, orange og sort), men derimod kan jeg simpelthen ikke få DTT3500 til at virke. Det er et 5.1 system såvel som mit helt gamle, en sub og en forstærker. Forstærkeren ved jeg ikke specielt meget om, andet end at jeg valgte optisk på den da jeg kørte med det gamle, og så virke det.

Hvis jeg sætter SPDIF kablet i forstærkeren og bruger adapteren til minijack, og derefter sætter det orange minijack i den orange udgang på onboardlyden, så sker der intet. Jeg er dog i tvivl om software opsætningen i Soundman er korrekt og hvad forstærkeren skal stå til.

Til sidst, så har jeg ingen lyd på min venstre front kanal med mit gamle Creative sæt. Jeg aner ikke hvorfor, for højtaleren virker fint på en anden kanal, så det er ikke den.

Håber I kan hjælpe.

Alaza

Elitebruger
Tilføjet:
22-01-2006 11:51:05
Svar/Indlæg:
141/72
*bump*