Jeg kan anbefale en 1. Arctic Freezer Pro 64 køler, hvis det skal være billigt ellers 2. en TT Big Thyphoon.
Freezer 64 Pro skal helst have lidt plads ind mod harddisk/front hvis blæseren skal blæse mod bagside af kabinettet.
TT Big Thyphoon skal helst have nok af plads ud mod kabinetside og helst et luftindtag i siden af kabinettet, så blæseren bliver forsynet med kold luft udefra.
ZALMAN ZM CNPS9500 LED kan ikke følge med de 2 ovennævnte mht. overclocking i et lukket kabinet. Anderledes forholder det sig uden for et kabinet.
Min favorit vil være TT BT fordi den også køler bundkort, da den blæser luft ind mod bundkort.
Det er lige før jeg tror at en Scythe Ninja vil kunne klare din cpu passivt, hvis du har et godt airflow. Du kan dog også bare smide en lownoise blæser på og så få dejlige temperaturer.
havde en Zalman 9500 på det sys, som du kan se profil. Den beste køler jeg har haft,og så siger den ikke noget. -- Så hvis Zalman ikke laver en ny og bedre køler,vil jeg også havde en Zalman 9500 på min P4 630 3,0