Elitebruger
Tilføjet:
16-01-2006 15:11:47
Svar/Indlæg:
30/83
Kort fortalt:
Har 2 pc'ere (en stationær og en bærbar) begge med Counter strik - Condition zero installeret og funktions dygtige. Maskinerene er forbundet til hinanden og nettet via en switch, begge køre med Win XP og virker fint.
Det jeg nu mangler hjælp til, er hvordan jeg så laver min opsætning, så de 2 maskiner kan spille sammen, uden det nødvendigvis skal gå over internettet. (deler nemlig opkobling med en ven, og vil ikke bruge alt hastigheden på et spil, er kun skal køre lokalt) Men samtidig må opsætningen heller ikke ændres så meget, at man ikke kan gå online når man ik spiller.
I bund og grund, ved jeg faktisk ikke om det overhovede er mit lan der er problemet, for det er vel også muligt, at jeg bare mangler noget...? et eller andet "tilføj-en-dims-og-så-virker-det" noget til spillet, er det ik?
Når vi starter op, vælger vi funktionen "Custum game" en af os laver så en Local game server, men det har endnu ikke været mig muligt af finde serveren fra den anden maskiner.
Hvad kan være problemet?(øhh... eller løsningen) (er nok mest tilbøjlig til:"host plug in" løsningen... hvis sådan noget altså findes)
Er yderst åben for alle forslag.