Moderator
Tilføjet:
17-01-2006 18:38:49
Svar/Indlæg:
2458/91
Jeg fik vist aldrig helt fortalt om emilos´ og mit ret så pinlige "eventyr" på vej til Computer-messen i københavn.
Og nej... det har desværre intet med sex at gøre... 8)
Nå men emil og jeg var på vej ud til messen i Valbyhallen. Det burde ikke have været noget problem for os at finde den da vi jo begge bor i kbh... undertegnede endda i Valby... :r
Men vi fulgte bare det "flow" der vandrede ud mod hallen... Vi endte da også ved en form for hal.... vi blev krævet 25 kr hver især. Brokkende betalte vi, da vi jo havde fået at vide at messen skulle være gratis.... x(
Nå men ind kom vi...
Det første vi fik øje på var et gammelt stativ med pels- dame-hatte og en kæmpe opstillet slikbutik...
Emil sprang hen til hattene og begyndte at iføre sig disse enormt sjove hatte...
Jeg kiggede lige yderligere rundt i denne store hal, og fandt ud at til min store overraskelse at vi befandt os lige ved siden af 4-5 70-årige, bingo-elskende, cerut-rygende, antik-beundrende pensionistdamer... :o
Det var først da jeg ruskede Emil ret så kraftigt i armen, at det også gik op for ham at vi faktisk lige havde betalt for at komme ind på, ikke mindre end, en mega pensionist-loppemarked. Ikke nok med det, så stod Emil faktisk med en pelshue på hovedet, der højst sandsynlig engang havde tilhørt én af disse bingo-spillende damer i deres livs efterår... Han smed den ret så hurtigt... :e
Dert var faktisk kun pga at Emil "turde" forklare i indgangen at vi var gået noget så grueligt galt at vi fik vores indgangs-penge igen, og vi kunne forstætte over til den rigtige messe.... :e
Vi fandt da Valby-hallen til sidst, og havde en rigtig hyggelig dag....
Glemmer dog aldrig Emilos ansigt da han stod dér med huen på hovedet mens det samtidig gik op for ham hvor vi befandt os henne..... :e
Næste gang kigger vi på krak.dk først... 8)