Det skulle jo være det bedste man kunne få uden at bestille fra udlandet.
Da jeg så modtog det og vil påføre det en køleprofil, fandt jeg hurtig ud af at det var fuldstændig umuligt at påføre. Det klumper, og vil ikke rigtig sidde fast. Og lave et fint tyndt lag, kan man godt droppe med det sammen.
0 ud af 10 stjerner fra mig!
Men er der andre en mig der har prøvet dette produkt? kunne jo være jeg bare hvade fået en mandags pasta :00
klumpet... Det lyder som noget kÆlepasta jeg havde liggende i en skuffe... skulle lige prøve det på en gammel 500MHz AMD K6-2. og er kom en indtøret sølvfavet klump ud der lignede ekskrimenter fra det truede dyr kaldet Cyber-Frog. Min pointe... Cyber-Frog er et dyr... eller var det at dit kÆlepasta kan være for gammelt... Gæt selv
Der er så lidt forskel på de forskellige kølepastaer, at det er herreligemeget hvilken du bruger.
Har du prøvet at lave en klat på størrelse med et riskorn midt på køleren og så spænde den på? Det er sådan ca den mest korrekte måde at gøre det på...
"Har du prøvet at lave en klat på størrelse med et riskorn midt på køleren og så spænde den på? Det er sådan ca den mest korrekte måde at gøre det på... "
Det er prøvet, sidder bare i en fed glat når man fjerner køleren igen :S