Det er måske bare dig der ikke kan det :)
Jeg kan sagtens mærke forskel på 60 fps og 80 fps, det er meget tydeligt når man drejer omkring sig selv. Jeg kan også mærke forskel fra 80 til 100, men det er dog mindre tydeligt end fra 60 -> 80 fps.
Jeg spiller selv BF2, og jeg prøver at undgå at spille på 64 mands servere fordi mine fps når ned på 40-50 stykker, og det er bare for lidt til mig. Jeg vil have flere end 60 fps hele tiden, og hvis muligt gerne over 80 fps.
BF2 er et fedt spil, men det er nu meget krævende, knapt så krævende af CPU som af GPU siges det. Min barebone 3.2GHz P4 6600GT 1GB PC3200 kan også godt køre BF2, men jeg kunne i gamle dage (da jeg havde et fx5900 i min A64'er) mærke tydelig forskel når jeg satte mig til at spille på min A64 3500+ (hvis jeg satte alle gfx indstillinger til minimum på begge comps for at sammenligne) hvor spillet kørte mere flydende på min A64 end på min P4 - kald det indbildning, men jeg vil påstå at en A64 CPU er vigtig at have i BF2. P4 kører også okay, men der kan mærkes forskel fra A64 til P4.
Mvh. Uffe