Hjælp....

Software d.  20. januar. 2006, skrevet af NickChanger
Vist: 144 gange.

NickChanger
 
Overclocker
Tilføjet:
20-01-2006 15:44:14
Svar/Indlæg:
2/1
Jeg har lige et spørgsmål. Nu er det sådan at jeg spiller en del bf2 og min kærste spiller en del sims. Hvad kan jeg gøre for at jeg ikke skal skifte cd/dvd hver gang jeg skal skifte spil. Er der ikke et program hvor man kan rippe cden/dvden og så bare mount den??? har leddt efter et program man kan ikke rigtig finde et. håber der en nogen med lidt mere forstand på det her end mig der kan hjælpe på forhånd tak.

Tonnilerche
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-01-2006 16:43:55
Svar/Indlæg:
6052/189
MagicISO til ripning.

Daemon Tools til mount'ing.



NickChanger
 
Overclocker
Tilføjet:
20-01-2006 18:41:27
Svar/Indlæg:
2/1
Takker for hjælpen
:)



Abild
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-01-2006 18:43:21
Svar/Indlæg:
1287/32
Moderne kopibeskyttelser er ikke helt nemme at løbe om hjørner med.

Ikke alle cd image programmer er istand til at få kopibeskyttelser med i et image. For at lave et brugbart image skal du bruge et program der er i stand til at lave en såkaldt 1:1 kopi hvor alt (også skadede/svage-sektorer) kommer med. Til dette vil jeg foreslå programmer som Alcohol 120% eller CloneCD.

Dit image skal efterfølgende mountes. Til dette er Daemontools glimrende. Husk at sette det til at emulere den kopibeskyttese der bruger i battlefield 2.

Alternativt kan du bruge nogle ferdiglavede mini backup images eller no-cd fixes.

I no-cd fixes er den del af koden der udfører cd-tjek når man starter spillet blevet fjernet.

Mini backupimages er små cd-images der kun indeholder selve kopibeskyttelsen og tomme filer med samme navne og størrelse som dem på orginal cd'en.
Mini backup images skal også mountes med daemon tools og den rigtige beskyttelse skal emulere.

Begge kan fås herfra:
http://www.gameburnworld.com/g...



Abild
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-01-2006 18:45:39
Svar/Indlæg:
1287/32
og forresten... kopibeskyttelsen i bf2 er vistnok SafeDisk 4