Illuminati > Hehe, jo hvis ikke prisforskellen er større end det ser ud til, så helt klart. Jeg er blot lidt skuffet over at CF modellen "kun" er et XT og ikke XTX, men hvor meget det ville betyde i praksis skal jeg ikke kunne sige.
Lige pt. er jeg faktisk mere interesseret i om ikke Abit kommer med et 975 chipset bundkort, og ikke mindst hvor fan*** den 955xe cpu bliver af.... :e
Anyway, lad os nu lige se nogle "rigtige" tests af x1900 kortene inden vi udnævner en vinder. Personligt tror jeg stadigvæk at ATI kommer til at tage førertrøjen rent performance mæssigt, også over 7800GTX 512MB, indtil G71 kommer. Og af ren nysgerrrighed vil jeg meget gerne prøve noget crossfire setup også, nu hvor jeg har leget lidt med SLI.
Noget helt andet er så også at eftersom Intel og Nvidia tilsyneladende ikke kan finde ud af at arbejde sammen, så er man med en intel cpu tvunget til at køre med Nvidia Nforce4 chipset for at køre med SLI, og med de erfaringer jeg har med både NF4 og X16 chhipsettene, så kommer jeg aldrig til at køre SLI med et Intel system igen. Heller ikke selv om det skulle være marginalt hurtigere end et ATI CF setup.