Efter jeg har prøvet lidt forskellige firewall programmer, har jeg fundet Outpost Firewall fra Agnitum.
Den har en masse lækre funktioner, kan bla nævne at det er muligt at sortere reklamer fra på hjemmesider via deres plugin "ads"
Alt i alt en ganske god firwall, som dog kræver en del oplæring! Husk blot at det er muligt at gemme ens config, så næste gang man laver en reinstall af sit system er det bare at kopirer config filen tilbage :e
Jetico som vinder testen er gratis .. men jeg synes det mangler nogle funktioner i forhold til det jeg gerne vil have og så synes jeg det er besværligt at bruge.
jeg bruger den at der er indbygget i xp sp2 og det er da en ganske udemaerket firewall men jeg er bare lidt traet af den saa jeg har denne paa vej http://www.agnitum.com/product...
Jeg kører også stadig med Sygate, men har testet et par andre, men er vendt tilbage hver gang. Det er lidt rystende at se windows SP2 firewall falder totalt igennem, men den blocker heller ikke for udgående trafik, hvilket er et stort minus.
windåses sp2 (HADER DEN) og en sonicwall (træls når man ikke har bruger og pass til den x( , men dejligt en fatter gider åbne porte og hva ved jeg for mig :e )