Jeg har lige fået ny computer... Jeg har formateret min hdd over hos en anden, og har den nu i min nye... MEN, når jeg sætter min Windows XP cd i, og trykker F8 og vælger CDROM 2nd Master, så siger den NTLDR mangler. Jeg har ingen diskette i eller noget..
Desvære et problem, som opstår hos mange. Det er rigtigt at man bare kan formatere sit drev, som løsning på problemet. Men har man uvuderlig data på sine diske, og måske en ældre backup så vil man gerne undgå dette. Naturligvis... Heldigvis er der mulighed for at undgå en format C:
Det skriver min bærbar hvis feks. jeg lader min usb nøgle sidde i den ved boot, hvis jeg piller alt usb fra (også mit xtra tastetur/mus), så køre den igen. Ved ikke om det er unikt præcist for den, men det er da et bud?!
# 13... hmm trykker f8 for at komme ind i boot menu, så vælger jeg disk drev, eller er det ikk det du mener.... ( har ikk prøvet det her xp lort før, med boot, og bios, og sådan )
altså hvis jeg sætter alle til CDROM, så når jeg trykker F8 og trykker disk drev, så siger den: "DISK BOOT FAILURE, INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER" men jeg har min windows cd i, jeg trykker enter men den gentager sig