Har en 950mhz celeron cpu og et bundkort liggende som jeg gerne vil have bygget ind i et så lille kabinet som overhovedet muligt :e
har kigget lidt på silverstone og antec men har ikke rigtigt kunne finde ud af om de kan bruges til det mobo jeg har (msi socket a mener jeg det er :l )
er det muligt at få gfx kort der ikke er så høje i metal bøjlen ?
#1 okay kan det ikke give plads problemer hvis hdd eller andet osse skal være der det skal helst pakkes så meget sammen som overhovedet muligt... den skal højest sandsynligt sidde i en bil til musik og lidt film..
Er jeg den eneste der tænker et VIA bundkort med indbygget cpu, gfx, lyd og netkort ( vist nok 12 x 12cm ), 2.5" hdd fra bærbar med converter. Slimline-drev og så den der søde psu der kun fyldte et ATX-stik ( var en nyhed her på sitet om den ).
Nu snakken falder på små VIA maskiner, så smider jeg lige links til billeder fra jeg var på CeBIT 2004. Desværre er de Nano-ITX motherboards, stadig ikke kommet i handelen.
#9 Det er muligt at VIA's Mini-ITX ikke er de hurtigste, men til en CAR-PC er de da suveræne. Desuden udvikler de ikke særligt meget varme, og bruger ikke meget strøm.