TravelMate 4403LMi - Et par spørgsmål

Diverse d.  24. januar. 2006, skrevet af System
Vist: 127 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
24-01-2006 19:46:42
Svar/Indlæg:
0/11005
Hey. Her når der går løn ind den 1. skal jeg have købt mig en bærbar. Har fundet den her som jeg vil købe: http://www.edbpriser.dk/Listpr...

Men jeg vil gerne have nogle flere ram i. Så jeg min. har 1024mb. Men sidder der 2 x 256mb ram i, eller sidder der 1 x 512 i den? Inde på edbpriser.dk står der 2 x 256, men inde på Acer`s egen HP står der at den har 1 x 512mb ram. Så er der nogen der har sådan en, og med sikkerhed kan sige hvad den har, så skriv det lige.

Har den bærbar sådan en skærm med klar overflade, som man er begyndt at sætte i mange bærbare, eller er det bare en almindelig skærm, med mat overflade?

Larmer den meget?

hvis jeg sætter flere ram i, kan den så køre spil, som f.eks. BF2, NFS MW, WoW og CS Source?

Og lige til sidst. Hvor længe holder den strøm ved brug på internet, musik, word osv.
Og hvor længe holder den når man f.eks. spiller, eller ser film.

jakob3k

Superbruger
Tilføjet:
24-01-2006 20:11:04
Svar/Indlæg:
440/3
Som du sikkert har set i en anden tråd, har jeg kig på nøjagtig den samme bærbare.
Det, jeg har fundet ud af, er, at den vist nok har afløst 4402LMi, og da jeg før har læst, at de nyeste versioner af 4402LMi kom med 1x512MB, går jeg kraftigt ud fra, at det samme gælder for 4403'eren, da det er det, der står på den officielle side.
Hvis du når at købe den før mig, må du da gerne lige "slå på tråden" og fortælle om den er god. ;)
Den ser i hvert fald rigtig fornuftig ud til prisen.. Følger med spænding denne tråd. :)