hvilke sider man kan stole på?

Hyggehjørnet d.  27. januar. 2006, skrevet af XinqX
Vist: 356 gange.

XinqX

Overclocker
Tilføjet:
27-01-2006 10:56:58
Svar/Indlæg:
92/19
Hej..

en af mine venner og jeg er igang med at skrive projekt omkring internethandel og jeg ville lige spørge jer om hvilke erfaringer i har haft med sider man kan stole på og hvilke man ikke kan stole på..

De eneste sider vi kender som man kan stole på er shg og midt-data...

hvis i gider skrive jeres erfaringer så siger vi tak :e ;)

XinqX

Overclocker
Tilføjet:
27-01-2006 11:06:51
Svar/Indlæg:
92/19
edit: hvis i skriver hvilke sider man kan stole på bliver det mange sider, så hvis i vil skrive hvordan man kan at se at de er til at stole på vil dem vil det være bedre

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
27-01-2006 11:25:45
Svar/Indlæg:
14079/622
De der er e-mærket, burde være nogenlunde anstændige. Men man kan ikke vide om man kan stole på en forhandler.

Jeg har gode erfaringer med:

www.m-e.dk (Gav mig et nyt mobo, selvom de godt vidste jeg havde brudt garantien :D)
www.bob.dk (Hurtig levering, fin RMA)

Jeg har dårlige erfaringer med:

www.PC-netto.dk (Havde en bekendt der købte en PC der.. RMA´ede den ~6 gange. Og hvis det ikke var for mig, ville den sikkert stadig ikke have virket :00 )

XinqX

Overclocker
Tilføjet:
27-01-2006 11:41:36
Svar/Indlæg:
92/19
det er os det vi har fundet frem til, men jeg kender ikke rigtig noget til hvilke sider der har fusk, eller ej. men tak hvor hjælpen :e

LOPZ

Superbruger
Tilføjet:
27-01-2006 13:30:24
Svar/Indlæg:
66/15
www.shg.dk
www.prcdata.dk

Disse sider har både god service, RMA og alt det nye grej.

men som en sikkerhed kig altid efter e-mærket

LOPZ

nAlen

Elitebruger
Tilføjet:
27-01-2006 20:29:22
Svar/Indlæg:
687/9
Nu er internethandel jo langt fra begrænset til hardware, og gudskelov da :)

Bakker op om Ash|' udsagn om at der ikke findes butikker uden uheldige episoder, men det er mest fordi han er så lækker..

vcore, studedada, axelmusic, play, itbutikken,dvdoo,bjtrading, pcmodd osv..

Listen vil stortset være uendelig, især taget i betragtning at ikke alle har samme mening om en bestemt butik..

Mit råd til jer ville være at fokusere på de butikker i selv kender/har benyttet... På den måde ved i hvad i rent faktisk skriver om.

Held og lykke med projektet.