Superbruger
Tilføjet:
27-01-2006 17:26:35
Svar/Indlæg:
180/16
Hej OC.dk
Skal have ny psu da den anden har underlige problemer, har indtil nu kørt med Antec Neopower 480w og den er sådan set fin nok, men kunne godt tænke mig at prøve noget nyt nu når det skal være, eneste krav er.. AFTAGELIGE kabler....! da jeg har vændet mig til det.. de må meget gerne være sleevede med sort sleeving menn.. det er ikke et must...
Jeg har været ved at samle mit vandkøling, og fik endelig sat hele skidtet til, med min ny indkøbte pumpe (Laing DDC Pro) og gik igang med at leakteste og rense systemet igennem, men efter ca. 1 minut stopper psuen (Antec Neopower) bare sådan uden videre, og troede så istarten det var min pumpe der fik den til at lukke ned, men det er det ikke, har testet med anden psu.
Prøvede så at pille pumpen fra, og satte så blæserstyring til med et par blæsere, og samme resultat, den lukker ned efter lidt tid, det er ikke en bestemt tid, men det sker et sted, når den har kørt mellem 1 og 5 minutter...
Nogle der har oplevet noget lignende, eller har en ide om hvad der kunne være galt så må i gerne lige hjælpe :e
Mvh. Nanos