Ja, jeg har det som står i min profil. Min gamle computer bestod af:
Bundkort: ASRock P4V88
CPU: Intel P4 3,0Ghz
GFX: 9800 Pro 256MB
RAM: 2x512mb Elixir
HDD: Seagate Barracuda 300GB og ExcelStor 80GB
og en 400 watt PSU
Det lort virkede ikke, så jeg tog alle mine små hårdt indtjente knapper og smed dem efter et eller andet firma i Jylland og da der også var nogle mønter imellem, så gjorde det rent faktisk lidt ondt, og tilgengæld smed de en masse tungt hardware - med en pris tilsvarende de dadler de fik i nakken - tilbage mod mig.
Disse er:
AMD Athlon 64 X2 4400+ = 3.995,00 kr.
ASUS GeForce 7800 GTX 256MB = 3.757,00 kr.
NorthQ Godzilla 500 watt = 764,00 kr.
ASUS A8N32-SLi Deluxe = 1.528,00 kr.
Som I kan se så giver det over 10.000kr. og her tæller vi ikke engang en 19'' skærm, harddiskene og RAM'ene med!
Kort sagt, meget ragelse for MANGE penge!
Jeg står så nu med samme problem som da jeg havde de gamle dele i:
Med den ene harddisk (300GB) som boot device, så booter computeren fint, indtil Windows skal til at starte, så genstarter den.
Med den anden (80GB), sker det samme, undtagen at en blå skærm når lige at poppe op i 0,1 sekund, så genstarter den.
Tilmed, så efter at have prøvet at rive det hele fra hinanden og samle det igen, så tænder skærmen nu heller ikke under opstart. Men jeg ved at computeren opfører sig på samme måde, for nu hvor den har genstartet så mange gange, så kommer den der åndssvage skærm hvor man kan vælge hvilken mode Windows skal køre i, og når jeg så bare trykker på enter (Jeg kan stadig ikke se hvad der sker) så genstarter den.
Jeg har prøvet begge harddiske på min fars computer og der virker den på 300GB fint, og Windows starter og alt muligt. Med den anden, der sker det samme på min egen. Så den er nok gået i stykker. Det er jeg sådan set ret ligeglad med, hvis bare den anden også var det, for så kunne jeg da i det mindste sige at problemet skyldtes harddiskene, men hvis den på 300GB virker fint på den ene, hvor fanden gør den det så ikke på min!? ØV!
Nå, men jeg tror sgu at jeg tager Sajmon på hans ord og sender lortet til ham! Så kan han hive og trække lidt i det, og sikkert også komme op med samme konklusion som mig: Computere SUX!