Har sku også haft min del af bøvl med onlinehandel. f.eks. mit bundkort som døde, og hvor forhandlere sendte jeg fik den byttet 3 gang og alle gang sendte de brugte modeller af eldre revisioner, og det tog også lang tid, selv om de byttede dem fra deres eget lager.
Men da der var gået 2 måneder (Hvor jeg havde lavet skole arbejde og gamet på en 200mhz, heldigt at vi har transport tycoon deluxe, strøm forsyningen i den com nåede også at dø i mellem tiden, men havde en på lager, men tog mig 1 måned før jeg fandt ud af hvorfor at computeren frøs et ½ sek hvert andet sek) blev jeg enig med dem om at jeg skulle have mine penge tilbage (vi var ikke enige om grunden, men antal gange det skal byttes inden man har krav på at få sine penge tilbage, i købe loven er 3 eller 4 alt efter hvordan man for tolker den!)!
og så var der den wd disk jeg fik byttet 3 gang, men så anbefalede manden fra butikken (samme som oven stående, og da harddisken var først, tabte jeg en del tillid til dem, da jeg sendte mit bundkort til dem!) at jeg betalte lidt ekstra og fik en seagate, det gjorde jeg så, den kører nu på 5-6 år! (men har da også harddiske der er 10år gamle eller mere!)
Lige nu sidder jeg og venter på at en butik vil svare på en e-mail jeg har skrevet til dem, har skrevet en ny i dag, den sidste gav jeg dem en uge til at svare på, men det har jeg prøvet før bare ved andre butikker, de sletter nemlig nogen af deres mails (ikke at de vil indrømme det!), og det er lidt noget pjat har bestilt varer for 220 kroner og der mangler 2 små kabler! til 40 kroner stykket!, men hvis jeg ikke får svar på min mail i morgen ringer jeg til dem, og svarer de ikke (har prøvet at ringe en gang, men de har glemt at rette deres tlf nummer i de mails de sender!) så må jeg jo ringe til mit penge institut og sige de skal trække min betaling tilbage!