Logitech diNovo Laser.

Diverse d.  01. februar. 2006, skrevet af Juvic
Vist: 207 gange.

Juvic

Superbruger
Tilføjet:
01-02-2006 23:30:02
Svar/Indlæg:
603/79
Hey herinde !

Jeg sidder og overvejer at fuldende mit setup, med et trådløst mut/tast sæt..

Jeg er efterhånden overbevist om at trådløst og gaming kan fungere. Med mindre man er HARDCORE gamer... Ikke just lige mig så :D

Anyways, så har jeg kigget lidt på Logitech diNovo Laser sættet.

http://www.edbpriser.dk/Listpr...

Jeg vil egentlig gerne høre folks erfaringer(!) med dette. Hvordan er det mht. at spille, og everyday-use. Samt batteri tiden på keybordet, er den kort eller hvordan ?

Mvh
Juvic

Andy.

Superbruger
Tilføjet:
01-02-2006 23:43:24
Svar/Indlæg:
1536/33
Hermed må jeg henstille til søgemaskinen. NoNig har skrevet en alen-lang klumme om diNivo keyboardet, og efter den læsning er man ikke i tvivl. HT har også lavet en masse tests af diNivo !

Søg Søg Søg :P:P:00 <- Go Go Go

Mine egne erfaringer er hvertfald gode. Har dog den første udgave af diNovo, men er yderst tilfreds. Sidder selv og spiller en helveds masse BF2 på det, og den eneste klage er at min mx900 der uddør batteriet efter 2½ dages brug... Men det kan jo ordnes med at købe nye genopladelige batterier :i . Det skal dog lige siges at jeg har haft keyboardet i 1½ års tid, så generelt holder batterier jo ikke længe...
Til skole arbejde syntes jeg det er perfekt. Det er lækkert med små bløde taster. Jeg føler hvertfald at jeg nærmeste glider hen over keyboardet...

Men læs nu NoNig's "klumme" ;) - Så er du overtalt :p ;)

Juvic

Superbruger
Tilføjet:
01-02-2006 23:47:17
Svar/Indlæg:
603/79
Har læst HT's review, men generelt savner jeg sådan nogle "længere-tids-erfaringer" hvis man kan sige det...

Men tjekker lige efter den af NoNig.. Tak for info'en.

Juvic

Superbruger
Tilføjet:
02-02-2006 09:30:27
Svar/Indlæg:
603/79

Kan du ikke hjlælpe mig lidt ?

Kan sku ikke finde den skrivelse af NoNig du snakker om. Jeg har prøvet at søge på "Logitech diNovo" her på OC.dk... Men der kommer ingen tråd oprettet af NoNig. Har også kigget artiklerne igennem, uden resultat....

Juvic

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
17-02-2006 06:58:38
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #3

http://www.hardware-test.dk/oc... - Det må være dette svar der hentydes til :i 8) :D