Overclocker
Tilføjet:
02-02-2006 01:46:42
Svar/Indlæg:
0/11005
Hej alle sammen.
Her for en uges tid siden bestilte jeg nogle ting på pc-modd.dk
Jeg fik hurtigt vare og pakkede pakken op. Da jeg så skulle kikke på de blæsere som jeg havde købt, kunne jeg se at det ikke var de rigtige. Da jeg bestilte vare fik jeg aldrig noget ordrebeskæftelse, det undrede mig meget, men sagde pyt, det betyder vel ikke noget.
Jeg henvender mig til pc-modd og spørger hvorfor jeg har fået de forkerte, det har de ikke andet at sige til at jeg havde fået hvad jeg havde bestilt.
Jeg henvendte mig igen til firmaret. Jeg sagde at jeg havde bestilt 2 stk 120mm revoltec blæsere, Som blev ilosterde pr billede. Da sagde de det sammen som sidste gang. at jeg havde bestilt 2 stk 120mm blue fan.
Jeg hoppede ind på hjemme siden, og så at de havde fået den opdateret, og der var de blæsere jeg havde fået, men andet billedet og anden pris. Da blev jeg godt gal i knolden.
Blæseren hed ganske vis det som de sagde, men det gamle billede var ikke det som vare var.
Kan det virkelig være rigtig at jeg skal blive revet rundt, pga en fejl som de har lavet?
Føler mig virkelig tråt på. Er der andre der har dårlige erfaringer med sådan noget? Og hvad syntes i om det hele. Hvad skal jeg gøre?