Jeg har nu i efterhånden lang tid irritereret mig og vil nu høre om I ved hvad mit problem er.
I 90% af tilfældene når jeg åbner et spil, fx madden 06, PES 5 osv, går min skærm ud/i sort. Det vil sige at jeg ikke kan få min computer genstartet eller andet overhovedet og må derfor slukke på kontakten. Men hvad kan grunden til dette være?
Jeg tror personligt det har noget med en manglende opdatering af en driver at gøre, da det hele er startet efter en formatering. Det skete dog også enkelte gange før, men nu sker det næsten hele tiden. Jeg kører med et Nvidia Geforce FX 5600 grafikkort med en Viewsonic skærm. Jeg har installeret den skærm driver der findes på www.nvidia.com (geforce detonator tror jeg den hedder), men er det nok?
Det der er ekstra underligt er at det enkelte gange virker. Yderligere sker det også nogle gange når jeg går ud af spillet.
Hvis nogle har løsningen eller bare enkelte idéer vil jeg blive glad for at høre dem.
ja, jeg kører selv med det grafikkort, og det skete også for mig engang imellem, men skærmen kom altid igen... problemet blev løst ved at downloade den seneste driver til kortet