www.frip.dk/undskyld/

Hyggehjørnet d.  06. februar. 2006, skrevet af hamderD
Vist: 309 gange.

hamderD

Elitebruger
Tilføjet:
06-02-2006 12:19:20
Svar/Indlæg:
7263/260
Hejsa..

I har da set den her ikke ? ..

www.frip.dk/undskyld/

_Letni

Elitebruger
Tilføjet:
06-02-2006 12:46:39
Svar/Indlæg:
3083/261
den er da meget sjov

Goaguy

Elitebruger
Tilføjet:
06-02-2006 13:11:23
Svar/Indlæg:
3410/199
Grinern nok. Jeg har også mest lyst til at være racistisk i disse tider! Men ... Det giver mig vel ikke ret til at være det?!?:(

De danske "muslimer", som de jo tit bliver kategoriseret som, er ikke i alle tilfælde som deres gamle landsfæller i mellemøsten. De forstår ikke vores samfund. Forestil jer, aldrig at have kunnet planlægge sin egen uddannelse og fremtid som man vil?

Blabla.. Jeg gider ikke diskutere det her.. Det de gør i mellemøsten med dannebrog osv. tager jeg afstand fra, og ser jeg ham der har gjort det i min baghave - får han en ordentlig en på hovedet med farmands slangebøsse med armstøtte! x(

Ellers må det være op til regeringen.

hamderD

Elitebruger
Tilføjet:
06-02-2006 14:53:02
Svar/Indlæg:
7263/260
#2 hehe, ja. men selvom man er sur på dem så går man jo op og køber pizza hos dem alligevel? :b !

Anti-Pjerrot

Elitebruger
Tilføjet:
06-02-2006 16:24:54
Svar/Indlæg:
2126/135
#3 italienere er da ikke muslimer! ;)

Syntes nu stadig at JP burde undskylde og trække bladene tilbage, ligesom da de valgte ikke at publicitere en billedserie om jesus...

Syntes ikke man skal håne folk med deres religion. Man kan derimod godt tage pis på den. Det kan man gøre uden at håne folk.

Men JP's tegninger var for grove, og de burde komme med en undskyldning.
Jeg mener og har altid ment at JP er en racistisk avis med en indskrænket holdning.

Denne holdning findes desværre også i regeringen og deres medløbere...
Det skaber ihvertifald ikke gode forbindelse til omverdenen, når statsministeren ikke formår at se hvad JP har gjort.

Selvom vi har ytringsfrihed her i landet, så er det stadig under ansvar, og JP, eller for den sags skyld andre medier, formår ikke at tage det ansvar der hviler på dem, selvom det kan koste menneskeliv.

Jeg foragter medierne mere end jeg foragter nogen fanatiker, eller terrorist. Medierne lever af at skabe splid i verden, og tjerner på at opildne til uroligheder... Ikke direkte men med deres valg af fokus.
Selvom det ikke altid er tilfældet med de danske medier, så er der i årenes løb, blevet fokuseret mere på skabe utrykhed og splid i befolkningen, end på at være med til at skabe dialog og forståelse.
Hvis medierne prøvede at fokusere mindre på de negative ting, så ville verden blive et bedre sted at leve.
I dette øjeblik prøver medierne at trække opmærksomheden væk fra dialogen, og fokuserer istedet på den uro og splid, som de selv har skabt.
De sælger flere aviser og tiltrækker flere seere end før, og stopper ikke selvom ligene flyder i gaderne!
For det sælger godt på forsiden, og skaber igen mere og mere afstand mellem befolkningerne!
Hvordan kan man fordømme en hel befolkning hvis det ikke var for medierne...

Er en religion ikke til for at forklare tingene så man ikke selv skal tage stilling? Groft sagt - Men gør medierne ikke præcis dette!
Hvis der skulle udbryde en religionskrig, ville medierne være den sande vinder!

Gripen90

Senior Skribent
Tilføjet:
06-02-2006 17:05:22
Svar/Indlæg:
15982/637
det staves krænket, sq ikk krænget :p

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
06-02-2006 17:27:50
Svar/Indlæg:
4230/89
ej, nu ikke også her... kan man ikke få en admin til at lukke den her tråd, det er jo til at blive sindsyg over at folk ikke kan snakke om andet end muslimer :e :p

#0 Lol... så kan de lære det

#4 jo, de italienerer der er på vores pizzaria er ;)

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
06-02-2006 22:01:51
Svar/Indlæg:
10398/435
#8, hehe.. det er ofte papir eller lagn som er malet.