er bag pladen af metal ell plastic er den af metal skulle du kunne bruge den uden problemer hvis du lige piller den øverst del væk hvor org køleren skal sidde så kan du se om gevindet til hullerne stikker en lille smule op i gemmen bundkortet gør de det så kan du nemt bruge den org montering så lægger du som bare metal pladen over der medføgler til køleren og bruger org skruer fra boardet.
problemet er jo nok at den bagplade er limet fast på bundkortet. og er ikke til og få af. men jeg er ret sikker på at du kan sætte den køler fast, i de gevinder der er i pladen
Ja, det er netop derfor jeg har oprettet en tråd om det. Den bagplade skulle være ret svær at tage af, og desuden gider jeg heller ikke bruge tid på at prøve at tage den af. :)
den kan nemt tages af dog ikke hvis boardet har været i brug inden man skal til det så kan det godt blive svært.
men når den er helt nye ingen problem jeg plejer som bare og en skruetrækker der passer ned i hullerne og så klemme man som bare så kommer den lige så fint.