Muhammed sag ramte mig!!

Diverse d.  10. februar. 2006, skrevet af Grud
Vist: 239 gange.

Grud
 
Superbruger
Tilføjet:
10-02-2006 16:33:59
Svar/Indlæg:
12/12
Ja det er for langt ude, det jeg skal til at fortælle jer nu, synes jeg!

Jeg er blevet hacket af en egypter som er sur på os danskere mht muhammed sagen! Derfor havde han åbenbart besluttet sig for at hacke sig ind på min hotmail + messenger profil, og tage kontrollen over den, ved bl.a ændre adgangskode og div..

Min lillebror snakkede med han i går aftes, da han loggede på, med min profil. Min bror spurgte hvorfor han havde stjålet min hotmail. Det var fordi at vi danskere havde svinet dem (muslimer) til med muhammed tegningerne til. Min lillebror prøvede at forklare ham, at det havde da intet med mig at gøre, men han sagde bare, at nu skulle vi slev prøve at blive provokeret eller noget! :S

I dag har jeg så prøvet at komme i kontakt med MSN, som skulle stå for hotmails, og jeg har lavet et politi anmeldelse, så nu kan jeg kun krydse fingere for at der er nogle der kan hjælpe mig

Så hvis folk ikke evt ikke vil blive udsat for dette, så vil jeg råde folk til at sørge for at der ikke står nogle steder, at man er fra danmark, eller dansk, i nogen profil! Ellers huske at gemme alle de vigtige informationer.

Men jeg forstår ikke hvordan han kan hacke sig ind på min hotmail!!

øvøv


Sønne
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-02-2006 16:54:16
Svar/Indlæg:
2263/135
Vi skal da ikke være kede af at være danskere... Så derfor skal vi da heller ikke slette alt der har med danmark at gøre.

Fuck dem... Hvis der ikke skal mere til end det, så er de for langt ude.



Grud
 
Superbruger
Tilføjet:
10-02-2006 17:00:14
Svar/Indlæg:
12/12
Ja, folk må jo selvom om det sletter det, om de er dansk eller ej, bare et forslag!

Ja, det er jo for sygt langt ude, at der ikke skal mere til! Men det må være fordi deres civilisation er et par hundrede bagud, og det tror stadig at det skal løses med enten blodige konflikter eller noget som dette, i stedet for at ordne det vha en dialog. Desuden har JP jo sagt undskyld, så de har da ikke noget at komme efter!



Morten-[TB]-
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-02-2006 20:16:38
Svar/Indlæg:
4310/364
Griner stadig over den med undskyldning fra kongen :e
Ja værsgo..gram ham selv op... og så finder de selv på en masse for at stø salt i såret...de er for langt ude og skulle ikke have lov at få så meget opmærksomhed!



Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-02-2006 21:28:38
Svar/Indlæg:
10398/435
troede ikke der var internet i egypten .. der kan man bare se :00



Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
11-02-2006 09:48:31
Svar/Indlæg:
14079/622
->#0
F*ck hvor er det langt ude.:l
Og F*CK hvor er jeg bare pisse træt af at høre på de fucking ekstremister!

Sagen handler slet ikke om de tegninger.. En Egyptisk avis trykte også tegningerne (ucensureret), men skete der noget dér - næææh.
Jeg mener at man grundlæggende skal respektere andre folks religion, og til dels deres meninger. Men at nogle danske Imamer rejser ned til de muslimske lande for at hidse en stemning op, og sprede falske rygter som Koran-afbrænding og "muhammed-grisse-tegninger" finder jeg ikke rimeligt.
Giv idioterne mundkurv på og giv dem en fængselsdom - småkag'!

..men det er så bare min mening..hehe :)

->#3
Præcis :e
Og at de boykotter "danske varer" som Nestlé..
Boykot Coca Cola! :P

->#4
Hehe :P..
Jo da, har været der. Det er bare så skidelangsomt ;)



Grud
 
Superbruger
Tilføjet:
12-02-2006 14:29:57
Svar/Indlæg:
12/12
-> #5

Hehe sådan!! :P

Humor ;)

Men kan sådan set kun være ret enig med dig ang. med de imamer! for sygt! De må være så misundelige på vores verden, det er da den mest logiske forklaring! Vi er rigere og er civiliseret, og vil bidrager da med støtte til mange af de lande som nu boycotter os :x :( x( ?:(





JLT2000
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-02-2006 16:22:07
Svar/Indlæg:
1103/38
det er jo total for langt ude med sådan noget pis nej de skulle ikke have noget som helst de får vist over 4 milliarder i støtte de skulle ikke have en krone.

de er total skudt i skalden når man kan smadre ambassader og brænde alt muligt af så har man da ikke hjerne for 5øre.

over nogle tegninger nej det må være noget mere i det end det som #5 siger ellers må man sige holdt da kæft de skal da på en lukket anstalt.

nu mangler vi sku hilter til og rydde op :e



Morten-[TB]-
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-02-2006 19:13:59
Svar/Indlæg:
4310/364
#7 ja ville også sige hitler...kunne ikke lide det med jøderne men slip svinet løs nede i ukka bukka så skal i se løjer...er ikke racist men er lorte træt....det er sq bare for at komme i flimeren...de er så skide dobbeltmoralske...
forstår bare ikke hvordan nogen kan være så tykpandede og begynde at svine sig selv til for derefter at sige det var nogle andre...hoooollldddd kæææfftttt man! så er man sq langt ude!



Teresa
 
Moderator
Tilføjet:
12-02-2006 19:51:41
Svar/Indlæg:
2458/91
Jeg har deaktiveret...

Det gavner bestemt ikke siden at indlæg hvor folk syntes at Hitler skulle slippes løs i mellemøsten...

Det hér emne skal bare væk fra oc´s forum...