Superbruger
Tilføjet:
10-02-2006 16:33:59
Svar/Indlæg:
12/12
Ja det er for langt ude, det jeg skal til at fortælle jer nu, synes jeg!
Jeg er blevet hacket af en egypter som er sur på os danskere mht muhammed sagen! Derfor havde han åbenbart besluttet sig for at hacke sig ind på min hotmail + messenger profil, og tage kontrollen over den, ved bl.a ændre adgangskode og div..
Min lillebror snakkede med han i går aftes, da han loggede på, med min profil. Min bror spurgte hvorfor han havde stjålet min hotmail. Det var fordi at vi danskere havde svinet dem (muslimer) til med muhammed tegningerne til. Min lillebror prøvede at forklare ham, at det havde da intet med mig at gøre, men han sagde bare, at nu skulle vi slev prøve at blive provokeret eller noget! :S
I dag har jeg så prøvet at komme i kontakt med MSN, som skulle stå for hotmails, og jeg har lavet et politi anmeldelse, så nu kan jeg kun krydse fingere for at der er nogle der kan hjælpe mig
Så hvis folk ikke evt ikke vil blive udsat for dette, så vil jeg råde folk til at sørge for at der ikke står nogle steder, at man er fra danmark, eller dansk, i nogen profil! Ellers huske at gemme alle de vigtige informationer.
Men jeg forstår ikke hvordan han kan hacke sig ind på min hotmail!!
øvøv