jeg har 2 7800gtx i sli og vil gerne have vandkøling på dem da jeg syntes at efektiviteten er gået lidt af luftblæserne siden de er kommet til at side så tæt på hinanden jeg er totalt nybegynder inden for vandkøling så anbefal venligst alt hvad jeg skal bruge lige fra studser til slange ,pumpe osv. en ting er jeg dog sikker på det bliver dem her der bliver kølehovederne på de 2 kort http://www.vcore.dk/shop/defau...
så kan du jo lade de to udgangsstudser på CPU hovedet gå til hver deres GPU køler, og så samle afgangs-slangerne fra GPU kølerne med Y stykket fra CPU hovedet.
Kølevæske er næsten et spørgsmål om religion efterhånden, men grundlæggende er det bare demineraliseret vand med noget algedræber og/eller antikorrosionsmiddel. Du kan købe færdige blandinger, eller købe tilsætningsstofferne løst og selv hælde det sammen.
Sig endelig til hvis du skal bruge hjælp til monteringen / rækkefølgen af stumperne.
tak skal i have begge 2,især til dig polarfar,til justone vil jeg sige det er sikkert også et fedt kølehoved men jeg har altså forelsket mig i det andet hoved, ikke nok med at jeg tror det køler godt men det ser også skide godt ud
køb da 2 af de er Cool-Matic G70-512MB mit Spannungswandlerkühlung Der Cool-Matic G70-512MB ist nun auch in einer Variante für die 512MB Version der G70 Karte erhältlich. Durch die optimierte Speicherkühler Anordnung und die Spannungswandlerkühlung ist er optimal für diese High-End Grafikkarte geeignet (passt für 512MB Karten und ist