Hej oc. Ja jeg er vist ikke så heldig for tiden. For nu virker min computer ikke, [I]og heller ikke min k750 mere.[/I]
Men nu kunne jeg godt tænke mig at vide hva der er gælt med min pc! For i morges da jeg tændte min pc, virkede den ikke! Lige når pc'en skal til at boote Windows, skrive den noget med en fejl i fil N''xxx'' (xxx = noget jeg ikke kan huske[Min stor bror siger det er Windws start fil] ) Men jeg havde ikke tid til at se på det. Men her idag da jeg så kom hjem, så jeg at min nye køler var kommet. Jeg sætte den på (cpu) og samlede helle pc'en. Men samme fejl er der så igen når jeg starter nu (havde ellers glemt det) Men prøver så at tage mit harddisk stik ud, og sætte det i igen. Men nu vil min pc slet ikke finde nogle af mine dvd dreve (2. ) Og heller ikke min harddisk, plus at pc'en står i 5min og laver intet før den kommer til boot. (og bios) Men nu ser min fejl *MEGET* Underlig ud. billede :
Jeg har prøvet at resætte bios. skifte mellem 3 kabler, og 3 forskellige harddiske. Men intet hjælper :( Samme fejl igen og igen. Så nu sider jeg og tænker på om mit mobo er dødt ? (stikket i bundkort'et) Mit system ser sådan her ud : AMD Athlon 64 3000+ 1024pc3200ram 512pc4000ram 6800LE MSI K8N NEO2 Plat. PSY Chill 512w Seagate Barracuda 7200.7 200 GB -- Mvh. Teis.
det plejer at kom hvis du har en floppy disk i . kan du nå at trykke f8 og start i safty mode? ellers prove med et start diskette hvis du har en. du kan evt prøve at tage batteriet ud en halv tims tid.