#88 > LOL, faktisk spiller jeg langt mere end jeg bencher. ;)
Jeg bencher ganske rigtigt enormt meget lige når jeg anskaffer mig nyt hw, men det er kun indtil jeg har fundet max. det kan trække, så bencher jeg stort set ikke mere med det system.
Mht. fps i spil, så er jeg naturligvis frisk på at teste det også. Men IMO er de fleste timedemos i spil omtrent lige så misvisende som 3dmark/pcmark for hvordan en given cpu er at spille med i forhold til andre.
Faktum er at jeg i går prøvede at spille flere nyere spil med min 920 @ standard 2.8 Ghz, dernæst @ ~4 Ghz og derefter @ 4.8 Ghz, og det var altsammen flydende. Så kan det vel egentligt være lige meget hvormange fps jeg får, hvis altås bare at jeg får "nok"?
Hvad der derimod (efter min mening naturligvis) IKKE kan være ligemeget er hvor hurtigt jeg ripper diverse digitale medier eller loader spil/levels, og især hvor hurtigt jeg kan lave mange ting på én gang, hvilket er det jeg laver mest på min pc. Til det formål er en overclocket 920'er aldeles glimrende, hvilket pcmark05 IMO illustrerer rimeligt godt. Om den er "biased" i forhold til den ene eller anden cpu fabrikant skal jeg ikke kunne sige, men jeg er sikker på at en AMD dualcore @ 2.6+ Ghz også er en særdeles udemærket multitasking maskine :)