Skal vi tage en snak med ham sammen? Jeg tror næsten jeg er ligeså spændt som dig, hvis den opteron kan overbevise dig, så kan ALLE inteltosser omvendes, deriblandt mig 8)
nyeste bios------------------ ja sata diske - controller ------------ ?? mener du om jeg bruger diskette til install af winxp ?
vdimm. 2.8 volt der burde rammen kunne køre 250 T2 da de er lavet til dette 2T.-------------- ved 200 T1 over har jeg prøvet T2 hjælper ikke noget cool'n'quiet------------- slået fra
To use dual channel properly, you should have 1 DIMM in a black slot and 1 in a blue slot. (i.e., 1 dimm in slot 1 and 1 dimm in slot 3, or 1 dimm in slot 2 and 1 dimm in slot 4)
Another thing, this board has a 4 pin MOLEX power connector between the CPU and the PCI 16x slot. Make sure that's connected. Additionally, it also has a square 4 pin ATX connector above the CPU near the edge of the board- make sure that's connected as well.
går den opty op på 2600mhz med stock vc? for får min imorn og så vil jeg oj gerne lige vide hvad jeg kan regne med....vil gerne ramme de 2600 så jeg har samme ydelse som en FX60 :i
#31 Jeg står og skal bygge ny spand, og det er helt op til devil om det bliver en 170 opteron eller en 930, jeg er mest til intel men er åben for en opty, så det er ham der er gud lige nu :e
#32, jeg sidder og venter på AM-2 kommer, samt nogle reviews. Min 3500+ må holde til AM-2 er kommet, mit 7800gtx skal holde til der kommer Vista-ready gfx'er.
Jeg syntes det er vildt svært, men et eller andet sted hvis opteron tasker bedre og er bedre i spil, er det så ikke opteron at foretrække? devil har du indtryk af hvad system du har det bedst med allerede?
You can uninstall it using "Change or Remove Programs". Just make sure the "Show Updates" checkbox is selected.
Testing:
X2-4200 - Stock Clock (Plug an Pray install. Did not fresh install OS when CPU upgraded from single core) XP-Pro with SP2 AMD X2 Driver installed. Boot.ini modified by driver to add /usepmtimer flag KB896256 hotfix installed, registry updated Cool and Quiet (CnQ) Enabled
Applications tested:
Dora the Explorer Backpack Adventure (Atari) <== Yes, really. My daughter loves this game. Problem: Superspeed. Audio track was out of synch with video. Sound was choppy and garbled. Old Fix: Set affinity to run application on 1 core Hotfix worked?: Yes! No need to set affinity. Runs great.
BF2 (1.03 Patch) Problem: Stuttering in game play, action would speed up and slow down. Old Fix: Disable CnQ Hotfix worked?: Yes! Game runs smooth with CnQ enabled. Only slowdowns are when PC is caching information to harddrive (ie encountering new item on large map), but that is due to my meager 1GB of ram
Looks good so far. Let's see how it helps the other problem apps (UT series, Lineage, etc..). On Hardocp, forum members indicated that the hotfix resolved multiple problems with numerous apps.