SpyFalcon=Spyware

Software d.  15. februar. 2006, skrevet af Djopti
Vist: 405 gange.

Djopti

Superbruger
Tilføjet:
15-02-2006 01:21:39
Svar/Indlæg:
468/64
Redigeret overskrift...

Hej oc'er og ik oc'er.......

Jeg har været lidt uheldig med noget spyware...

Det startede med at en side åbnede(www.securityenhance.com ) og der stod at alle mine koder passwords og alle sådan nogle ting var i fare fordi jeg havde fået virus. Siden anbefalede mig til at hente et program der hedder SpyFalcon. Jeg blev meget mistænksom og ville lukke siden men pludselig popede programmet SpyFalcon op og begyndte en scaning. Den blev færdig på 1 sec og jeg trykkede selvfølgelig på knappen delete files og så sagde programmet at jeg skulle købe licens til det of så skulle det virke.

Jeg skyndte mig at få det slettet men efter 2min var det der igen, kunne absolut ingen ting gøre mod det f****** program. Ringede så til en ven og han hentede så et MS-DOS program der kunne gøre det af med programmet...

Min computer har kørt fortrinligt siden og der har ikk været nogæe mærkelige security sider der popede op...

SÅ GÅ ALDRIG IND PÅ WWW.SECURITYENHANCE.COM ELLER HENT SPYFALCON ELLER MALWARE SOM ER FRA SAMME SIDE.

Seraph

Elitebruger
Tilføjet:
15-02-2006 01:30:33
Svar/Indlæg:
624/55
Syns du ik selv lige du skulle redigere dit indlægs overskrift ?

Djopti

Superbruger
Tilføjet:
15-02-2006 01:34:01
Svar/Indlæg:
468/64
Er spasser til at bruge sådan nogel tekst fiduser...

evt lidt hjælp.... ?:( ?:(

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
15-02-2006 10:07:20
Svar/Indlæg:
6624/113
Vupti.

Tonnilerche

Elitebruger
Tilføjet:
15-02-2006 10:23:07
Svar/Indlæg:
6052/189
Man ska lære at tolke disse popups fra rigtige programmer.

Ik så skide svært egentligt. :)

Abild

Elitebruger
Tilføjet:
15-02-2006 18:01:58
Svar/Indlæg:
1287/32
Haha den side fatter godt nok hat :P

http://peecee.dk/index.php?id=...

De har ikke gjort sig umage for at gøre den troverdig
1) Den påstår jeg kører windows på trods af at det modsatte tydeligt står i min useragent
2) Den refererer til nogle mapper der kun findes på windows (Og selv i windows er det vel længe siden My Documents har ligget i drevroden?)
3) Den ip addresse man bliver fjernkontrolleret af findes ikke...
http://www.ripe.net/fcgi-bin/w...