hey har haft dette gfx i 2-3uger, og her i week-enden er det begyndt at lave underlige ting.
Købte den 27.01.2006(fakturadato) sådan et "Innovision GeForce 7800GT 256mb", det er dog begyndt at lave nogle fejl hvor skærmen blinker. Lige så snart jeg går ind i spil fx wow eller warcraft 3 begynder skærmen at "blink" ca hvert 5sec viser den TOTAL fucked billede der ligner noget fra et gammelt dos spil der dør. Jeg har taget et billede med min mobil og en lille video, så i kan se hvad der sker. har tjekket temp på det (ilf driverne) der er ingen problemer der 60-63C max. Jeg har prøvet med en anden skærm samme problem. Jeg har self også prøve at afinstallere og installere driverne igen, men af en eller anden grund ikke muligt, den godtager bare ikke driverne. Vil bare lige høre om jeg bare skal oprette en rma sag ???, da det vist ikke kan være andet end gfx der er ved at dø helt?
#8 ja det kunne jeg self godt have prøvet men nu tænkte jeg jeg hellere måtte se at kommer af med det inden posthuset lukkede :D så har lige været over med det... og er fra roskilde
Havde samme problem med mit 6800ultra. Det lavde også samme gfx fejl, som dit kort. Det blev være med tiden (over en uge) så til sidst kom det frem lige så snart computeren boot'ede :l