Hvor er min brænder

Diverse d.  18. februar. 2006, skrevet af pedersen
Vist: 213 gange.

pedersen
 
Superbruger
Tilføjet:
18-02-2006 07:37:42
Svar/Indlæg:
139/8
finder ikke min brænder ???

Nogen der har nogle gode forslag ??

den siger følgene... "no compatible recordable or rewritable devices could be found on your system"

Men lige da jeg havde installeret windows og opdateret... og så en brænder prg. virkede det fint.... men efter 1 dag så siger den bare følgene.... har afinstalleret brænder prg og installeret igen, men lige lidt hjalp det. Brænder prg. har virket fint før med min brænder men nu siger den bare det ,)"#()! men det underlige er at den læser fint nok både dvd'er og cd'er ... og den står osse rigtig inde i enhedshåndtering.. nogle der har en løsning... på mit problem



Riis
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-02-2006 12:28:55
Svar/Indlæg:
4657/53
hvis der finder en nyer vers af dit brænder program så hent det.




rever
 
Superbruger
Tilføjet:
18-02-2006 12:32:40
Svar/Indlæg:
454/31
Hvilket IDE kabel bruger du?
Jeg har førhen oplevet, at du skal bruge ATA66/133 istedet for ATA66/100. ATA66/133 er finere i det, der er flere "ledere" i. Du kan evt prøve. :)

Jeg har oplevet det med en DVD brænder. Hvor man skulle tænde computeren, og så meldte brænder programmet fejl, men hvis man genstartede, så virkede det fint... Det er da et forsøg værd.



Die_Happy
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-02-2006 12:56:24
Svar/Indlæg:
3385/80
Husket at sætte den rigtigt til master eller slave?



pedersen
 
Superbruger
Tilføjet:
18-02-2006 17:30:37
Svar/Indlæg:
139/8

#1 den har altid virket før med selv samme brænder program

#2 min fejl ... det er en usb brænder ... har lige prøvet med min gamle pioneer ( IDE ) den virkede fint.

Lige da jeg havde geninstalleret windows.. kunne den godt se den.... i brænder programmet... men 1 dag efter kunne den ikke ?:(



micma18
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-02-2006 17:39:38
Svar/Indlæg:
4120/115
Prøv med en BIOS opdatering!

Resten skulle meget gerne være plug'n'play 😉 Så det hjælper nok ikke noget at fedte rundt efter et nyt brænder program, hvis den ikke kan finde brænderen...

Men kommer der slet ikke noget frem inde under USB enheder, når du slutter den til?



pedersen
 
Superbruger
Tilføjet:
18-02-2006 18:09:10
Svar/Indlæg:
139/8
x( x( x( damn nu røg der lige en 80 gb harddisk... pis...

#5 jo den finder den skam fint osse inde i bios... og osse inde i enhedshåndtering .. ...

nu gider jeg ikke rode mere med den... computer... skal ikke miste mere data idag x(

havde opgivet det, og ville installer windows igen nu... så satte lige min 80gb til igen da jeg lige sku redde lidt fra c-drevet... og vupti så siger den filen eller mappen er beskadet ...damn 80gb...

skal ikke sætte mere til lige nu... tror bare jeg køber en brænder til IDE.. så er mit problem løst... (nu røg der jo lige 80 gb... tør ikke lige sætte min anden hd'er til lige nu :D